کد خبر : 1713104 | 20 مهر 1399 ساعت 13:27 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌یونگ: حق با کومان است، من متوسط بودم

فرانکی دی یونگ ستاره بارسلونا انتقاد رونالد کومان از او در بازی مقابل سویا را پذیرفت و گفت در آن بازی متوسط بوده است.

دی‌یونگ: حق با کومان است، من متوسط بودم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رونالد کومان سرمربی بارسلونا از عملکرد فرانکی دی یونگ ستاره هلندی این تیم در دیدار مقابل سویا انتقاد کرد، دی یونگ انتقادات سرمربی اش را پذیرفته و می‌گوید در آن دیدار در سطح متوسط ظاهر شده است.

 

بارسلونا هفته گذشته در خانه مقابل سویا با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شدند تا برای اولین بار در فصل جاری امتیاز از دست بدهند. کومان سرمربی جدید بارسا در پایان بازی به صورت علنی از عملکرد دی یونگ برای بارسا انتقاد کرد. کومان به خبرنگاران گفت: " دی یونگ خیلی توپ از دست داد و مثل سایر هم تیمی هایش خوب نبود"

 

1535040

 

دی یونگ حالا در واکنش به اظهارات کومان، انتقادهای او نسبت به خود را پذیرفته و گفت: " من در مقابل سویا در سطح بالا بازی نکردم. من در آن دیدار متوسط بودم. الان چقدر آماده ام؟ این را خواهیم دید ولی من خودم حس خوبی دارم".

 

دی یونگ همچنین درباره دیدار تیم ملی هلند مقابل ایتالیا که این هفته برگزار می شود گفت: " ما باید واقع گرا باشیم و انتظار نداشته باشیم هلند در همه بازی ها تیم برتر میدان باشد و به پیروزی برسد. این در حالی است که ما بازیکنانی در بالاترین سطح دنیا داریم و خودمان را دست کم نمی گیریم".

 

 

دیدگاه‌ها