کد خبر : 1713230 | 21 مهر 1399 ساعت 00:06 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

لهستان 0 - 0 ایتالیا؛ بی هیجان، بدون موقعیت!

ایتالیا در دیداری کم هیجان در خانه لهستان با تساوی بدون گل متوقف شد.

لهستان 0 - 0 ایتالیا؛ بی هیجان، بدون موقعیت!


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی نبودند، در خانه لهستان نتوانستند دروازه این تیم را باز کنند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما فدریکو کیه زا در درون شش قدم ناباورانه موقعیتی فوق العاده را در مقابل دروازه خالی به بیرون زد.

 

1535182

 

دقایقی بعد و روی ارسال یوزویاک بود که رابرت لواندوفسکی صاحب فرصت خوبی برای زدن گل اول لهستان شد، اما تکل بسیار خوب امرسون دروازه ایتالیا را نجات داد. در دقیقه 30 و روی پاس امرسون بود که فدریکو کیه زا باز هم صاحب فرصت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه او راهی به دروازه لهستان نیافت. در دقایق باقیمانده نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و 45 دقیقه کم هیجان نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 57 برای ایتالیا ایجاد شد، اما ارسال امرسون با عکس العمل فابیانسکی همراه شد.

 

در دقیقه 65 و باز هم روی ارسال امرسون بود که تیم ملی ایتالیا صاحب فرصت زدن گل اول شد، اما ضربه سر فدریکو کیه زا راهی به دروازه لهستان نیافت.

 

در لحظات پایانی بازی لهستان فاصله ای تا زدن گل اول بازی روی ارسال کرچوویاک نداشت، اما ضربه لینتی به تور کنار دروازه آتزوری برخورد کرد تا این دیدار با تساوی بدون گل تمام شود.

دیدگاه‌ها