کد خبر : 1713250 | 21 مهر 1399 ساعت 10:55 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی بایرن: مصدومیت لواندوفسکی جدی است؟

رسانه‌های لهستانی می‌گویند رابرت لواندوفسکی ستاره لهستان در جریان تساوی 0-0 این تیم مقابل ایتالیا از ناحیه قوزک پا مصدوم شده است.

نگرانی بایرن: مصدومیت لواندوفسکی جدی است؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های لهستانی گزارش دادند که علت تعویض شدن رابرت لواندوفسکی در دقیقه 83 دیدار دیشب تیم ملی لهستان مقابل ایتالیا مصدومیت او از ناحیه قوزک پا بود. این خبر برای بایرن مونیخ بسیار نگران کننده است.

 

1535215

 

تیم ملی لهستان دیشب در مرحله گروهی لیگ ملت‌های یوفا در شهر گدانسک در این کشور به مصاف ایتالیا رفت. دیدار دو تیم در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید. رابرت لواندوفسکی کاپیتان لهستان و بازیکن سال اروپا در دقیقه 83 بازی از میدان بیرون رفت و به نظر می‌رسید علت خروج او آسیب دیدگی‌ای جزئی بوده اما رسانه‌های فرانسوی می‌گویند لواندوفسکی احتمالاً از ناحیه قوزک پا با مصدومیتی جدی مواجه شده است.

 

1535216

 

از همان لحظه‌ای که لواندوفسکی در حال ترک زمین بود البته گزارشگر لهستانی بازی به احتمال جدی بودن مصدومیت او اشاره کرد چرا که روی پای او یخ گذاشته شده بود.

 

1535217

 

تعویض شدن لواندوفسکی در جریان مسابقات تیم ملی لهستان اتفاقی است که کمتر رخ داده. به خصوص در زمانی که تیم از حریفش جلو نیست و سرمربی از برد تیمش مطمئن نیست. آخرین باری که لواندوفسکی در جریان بازی تیم ملی لهستان تعویض شده بود به پنج سال پیش برمی گشت. زمانی که لهستان با نتیجه 6-0 از جبل‌الطارق پیش افتاده بود و دیگر نیازی به خسته کردن لواندوفسکی نبود.

 

 

 

دیدگاه‌ها