کد خبر : 1713287 | 21 مهر 1399 ساعت 13:16 | 46.3K بازدید | 6 دیدگاه

استاد الدوحه قطر: شجاع در آستانه حضور در الریان

وب سایت قطری استاد الدوحه نوشت که شجاع خلیل زاده در آستانه حضور در لیگ ستارگان قطر است.

استاد الدوحه قطر: شجاع در آستانه حضور در الریان

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دیروز صحبت هایی مبنی بر جدایی بشار رسن و شجاع خلیل زاده از پرسپولیس مطرح شده بود حتی نواف الاسیوی خبرنگار عربستانی خبر از جدایی این دو بازیکن داده بود، رسانه قطری استاد الدوحه خبر از حضور شجاع در لیگ ستارگان می دهد.


این وب سایت با تیتر «الریان نزدیک است که معامله شجاع خلیل زاد ایرانی را نهایی کند» نوشته است که باشگاه الریان در آستانه عقد قرارداد با شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی پرسپولیس قرار دارد و انتظار می رود این بازیکن طی روزهای آینده به دوحه بیاید و قبل از آغاز هفته چهارم لیگ ستارگان به الریان بپیوندد.


استاد الدوحه نوشته است که شجاع خلیل زاده در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در دوحه برگزار شد درخشش قابل توجهی داشت و به تیم ایرانی کمک زیادی کرد تا به دیدار فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

 

1535278


در صورت عقد قرارداد شجاع خلیل زاده با الریان، او در کنار گابریل مرکادوی آرژانتینی، یاسین براهیمی الجزایری، یوهان بولی ساحل عاجی و فرانک کام کامرونی، تبدیل به پنجمین بازیکن خارجی الریان خواهد شد.


البته سایت استاد الدوحه قطر دیروز نیز خبر از حضور بشار رسن در تیم القطر قطر داده بود که مدیربرنامه این بازیکن با انتشار یک استوری، حضور رسن در لیگ ستارگان را تکذیب کرده بود.

دیدگاه‌ها