کد خبر : 1713339 | 21 مهر 1399 ساعت 17:21 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرروستا: از واسعی و تراکتور شکایت خواهیم کرد

مدیر تیم پیکان اعلام کرد که از بازیکن سابق این تیم و باشگاه جدیدش شکایت خواهند کرد.

مدیرروستا: از واسعی و تراکتور شکایت خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر در هتل آکادمی برگزار شد و تیم ها حریف های خود را تا پایان این دوره از رقابت ها شناختند.


علی اصغر مدیرروستا مدیر تیم پیکان پس از برگزاری این مراسم در مورد قرعه کشی تیم پیکان و برگزاری این مراسم گفت: همانطور که از نام قرعه کشی مشخص است، بخت و اقبال در آن دخیل است. این مراسم به شکل خوب و عالی برگزار شد. آقایان خسرو حیدری و سپهر حیدری و مسئولین فدراسیون زحمت کشیدند و مراسم در سلامت کامل برگزار شد. 


مدیرروستا در باره برنامه تیم پیکان در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: به نظرم قرعه خوبی بود. در اولین دیدارمان باید به آبادان برویم و هفته چهارم باید با استقلال بازی کنیم. در مجموع قرعه کشی برای تیم پیکان خوب بود. امیدواریم که بتوانیم سال خوبی را داشته باشیم.


مدیر تیم پیکان درباره جدایی سعید واسعی از این تیم و نحوه فسخ قراردادش با پیکان گفت: از نظر باشگاه این فسخ قانونی نیست. مستنداتی که ما داریم دال بر تخلف ایشان است. به نظر من آقای واسعی و تیم تراکتور در این مسئله عجله کردند.


او ادامه داد: برخلاف تبریزی ها، ما با مدیران استقلال صحبت هایی داشتیم و قرار به برگزاری جلساتی بود تا به اجماع کافی برسیم ولی ایشان به یکباره سر از باشگاه تراکتور در آوردند و مسئولان این تیم هیچ تماسی با باشگاه پیکان نداشتند و با واسعی قرارداد بستند. 


مدیرروستا در پایان گفت: ما قطعا در این زمینه شکایت خودمان را انجام خواهیم داد و چنانچه کمیته انضباطی رای را به سود باشگاه پیکان صادر کند، به نظر من این موضوع برای تیم تراکتور خوب نخواهد بود.

دیدگاه‌ها