کد خبر : 1713353 | 21 مهر 1399 ساعت 18:10 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

هری ردنپ:

منچستر کاوانی را از سر درماندگی جذب کرد

هری ردنپ سرمربی باتجربه انگلیسی انتقال ادینسون کاوانی به یونایتد را زیر سوال برد.

منچستر کاوانی را از سر درماندگی جذب کرد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی بود که ادینسون کاوانی ستاره سابق پی اس جی با قراردادی به عنوان بازیکن آزاد و البته دستمزدی 11 میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست.

انتقال او به یونایتد انتقاداتی را به همراه داشته چرا که خیلی ها معتقدند یونایتد باید یک مدافع میانی جذب می کرد و نیازی به یک مهاجم نداشت. کاوانی که قراردادی یک ساله با شیاطین سرخ دارد، در مصاحبه جدید خود از انگیزه بالایش برای درخشش در این باشگاه صحبت کرد.

 

 

1447129

 

 

هری ردنپ سرمربی قدیمی انگلیسی در مصاحبه با اسکای اسپورتس به انتقاد از سران یونایتد برای جذب کاوانی پرداخت و گفت:« همه می دانند که من از شرطبندی خوشم می آید ولی هرگز قماری که یونایتد روی کاوانی کرده را انجام نمی دهم. پس از شکست 6-1 به تاتنهام، کاوانی را جذب کردند تا ذهن ها را منحرف کنند. می خواستند با یک خرید بزرگ، موقتا باعث فراموشی شکست تحقیرآمیز خود شوند. امضای قرارداد با یک فوتبالیست 33 ساله در روز پایانی نقل و انتقالات و پرداخت 221 هزار پوند در هفته به او نشانه ناامیدی و درماندگی است.»

 

 

1534735

 

 

کاوانی به دلیل بودن در قرنطینه دو هفته ای هنوز نتوانسته به هم تیمی های جدیدش ملحق شود و هنوز باید برای حضور در تمرینات شیاطین سرخ صبر کند.

دیدگاه‌ها