کد خبر : 1713398 | 21 مهر 1399 ساعت 21:20 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایموبیله:

مشاهده نام من کنار مسی و رونالدو شگفت‌انگیز است

چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو از بردن جایزه کفش طلا بسیار خوشحال به نظر می رسد.

مشاهده نام من کنار مسی و رونالدو شگفت‌انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، چیرو ایموبیله فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب لاتزیو داشت و موفق شد 36 گل به ثمر برساند تا بالاتر از فوق ستاره هایی نظیر رابرت لواندوفسکی، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی جایزه کفش طلای سال 2020 را از آن خود کند.

 

 

1516368

 

 

ایموبیله حالا ضمن خوشحالی از بردن این جایزه می گوید: " به لیست برندگان کفش طلا نگاه کنید. طی سال های اخیر همواره لئو مسی و کریستیانو رونالدو آن را برده اند و تنها کسی که موفق شد مانع آنها شود لوئیس سوارز بوده که در سال 2016 موفق به انجام این مهم شد. در واقع او هم یک قهرمان دیگر بود.

 

دیدن نام من کنار آنها شگفت انگیز است. از طرفی مراسم توپ طلا امسال برگزار نمی‌شود پس کفش‌طلا ارزشمندتر می‌شود. من همچنین رابرت لواندوفسکی برنده بالقوه توپ طلا در این فصل را شکست دادم."

 

 

1516602

 

 

ایموبیله در ادامه از مهاجم سابق یوونتوس یعنی دیوید ترزگه به عنوان الگوی خود یاد کرد و گفت: "او در محوطه جریمه برای من تاثیری باورنکردنی را به جای گذاشت. من هرگز مانند او را ندیده ام. او از این توانایی برخوردار بود که با هر قسمت از بدنش گلزنی کند. همچنین کریستین ویری، پیپو اینزاگی، لوکا تونی و آلبرتو جیلاردینو نیز بسیار فوق‌العاده بودند و من با آنها فوتبال را درک کردم."

 

دیدگاه‌ها