کد خبر : 1713414 | 21 مهر 1399 ساعت 23:45 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل انتقال پوگبا به رئال مادرید؛ جذب کاماوینگا

ادواردو کاماوینگا، هافبک 17 ساله و فرانسوی رن مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار گرفته است.

راه حل انتقال پوگبا به رئال مادرید؛ جذب کاماوینگا

به گزارش "ورزش سه"، تا چندی قبل کمتر کسی نامی از ادواردو کاماوینگا، هافبک جوان و فرانسوی شنیده بود و تنها اخباری در مورد تمایل رئال مادرید و زین الدین زیدان به جذب این بازیکن منتشر می شد، اما حالا ادواردو کاماوینگا به ترکیب ثابت تیم ملی فرانسه نیز راه یافته و حتی هفته قبل موفق شد به زیبایی دروازه تیم ملی اوکراین را نیز باز کند.

 

1534307

 

حالا نشریه آ.اس مدعی شد اوله گونار سولسشر، ادواردو کاماوینگا را به عنوان جانشین پل پوگبا در نظر گرفته است. قرارداد پوگبا یک سال دیگر با یونایتد به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام نشده است. همچنین خود پل پوگبا چند روز قبل در مصاحبه ای مدعی شد رویای بازی کردن در ترکیب رئال مادرید را در سر دارد و به همین دلیل ممکن است او در تابستان بعدی به صورت رایگان راهی برنابئو شود.

 

اگر این اتفاق رخ دهد، یونایتد برای خرید ادواردو کاماوینگا به عنوان بازیکن جانشین پوگبا اقدام خواهد کرد. بعید است رئال مادرید در تابستان سال بعد توان جذب همزمان هر دو هافبک فرانسوی را داشته باشد و احتمالا در صورت رفتن پوگبا به برنابئو، شاهد حضور ادواردو کاماوینگا در یونایتد خواهیم بود. البته پل پوگبا چند روز قبل در مصاحبه ای مدعی شد دیر یا زود مدیران یونایتد به او پیشنهاد تمدید قرارداد می دهند و مذاکرات بین طرفین آغاز خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها