کد خبر : 1713545 | 22 مهر 1399 ساعت 18:18 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت گردان به نقش جهان و یک ماموریت (عکس)

شهاب گردان روز گذشته مقابل تیم سابق خود به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن دیداری تدارکاتی را برگزار کردند که در پایان با تک گل گولسیانی که از روی نقطه پنالتی زده شد، به سود تیم میزبان در ورزشگاه نقش جهان خاتمه یافت.


یکی از نکات جالب توجه این مسابقه ملاقات گردان با همبازیان سابق خود نظیر محرم نویدکیا، محمدرضا خلعتبری و سایر اعضای تیم فوتبال سپاهان بود.

 

 

1535552

 


ذوب‌آهن فصل گذشته را در شرایطی در هفته های پایانی با خطر سقوط به پایان رساند که چهار دروازه بان طی یک فصل برای این تیم به میدان رفتند. آنها که رشید مظاهری یکی از باثبات ترین بازیکنان خودشان طی سال های اخیر را از دست داده بودند، فصل را با محمدباقر صادقی آغاز کردند و ادامه منصوریان مجبور به استفاده از یوسف بهزادی و سپس معراج اسماعیلی جوان شد و در ادامه باز هم این تغییرات ادامه داشت تا اینکه مهدی خلیل گلر لبنانی برای تقویت تیم در پست دروازه بیاید و در ادامه اشتباهات این دروازه بان باز هم فرصت را ابتدا به معراج اسماعیلی و سپس یوسف بهزادی داد تا شاهد تغییرات زیادی طی یک فصل در چارچوب دروازه سبزپوشان اصفهانی باشیم؛ جایی که مظاهری پیش از آن خیال سرمربی را از بابت این پست راحت می کرد ! 

 

 

1535553

 


حالا گردان 36 ساله بار دیگر با ماموریت بازگرداندن ثبات به خط دروازه ذوب آهن به ترکیب این تیم بازگشته و یکی از مهره های باتجربه تیم رحمان رضایی به شمار می رود؛ فصل بیستم لیگ برتر از 10 آبان ماه آغاز می شود و باید دید که شهاب گردان چطور از عهده مسئولیتی که به او سپرده شده برخواهد آمد.


عکس ها از نرویک آلاوردیان

دیدگاه‌ها