کد خبر : 1713627 | 23 مهر 1399 ساعت 09:40 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس انریکه: سرزنش دخیا عادت بدی شده

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا می‌گوید انتقادها از دخیا دروازه‌بان تیمش را نمی‌پذیرد و معتقد است سرزنش کردن دخیا برای شکستهای اسپانیا عادت بدی است.

لوئیس انریکه: سرزنش دخیا عادت بدی شده

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 1-0 اسپانیا مقابل اوکراین در لیگ ملت‌های یوفا لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا در پایان بازی به دفاع از دخیا دروازه بان تیمش پرداخت و گفت انتقادها از دروازه بانش را نمی‌پذیرد و سرزنش کردن او به خاطر شکستها را یک عادت بد می‌داند.

 

1535659

 

با اینکه اسپانیا همچنان صدرنشین گروه 4 باقی مانده ولی این شکست در کیف باعث شد روند 15 بازی بدون شکست لاروخا به پایان برسد. شاگردان انریکه با گلی که در نیمه دوم از ویکتور تسیگانکوف دریافت کردند شکست را پذیرا شدند. اسپانیا تیم برتر میدان بود، 72درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و 21 شوت به سمت دروازه این تیم شلیک کرد هر چند موقعیت صد در صدی برای گلزنی نداشت.

 

در زمان به ثمر رسیدن گل اوکراین داوید دخیا از خط دروازه مقدار زیادی جلو آمده بود و غافلگیر شد. به همین دلیل بود که در پایان بازی سیلی از انتقادها دخیا را هدف گرفته بود. اما انریکه با دفاع از او به خبرنگاران گفت: " هر فوتبالیستی می تواند روز خوب یا بد داشته باشد ولی سرزنش کردن دخیا عادت بدی شده است. اگر به خاطر چنین بازی‌ای می خواهید داوید را سرزنش کنید دوربین هایتان را خاموش کنید تا برویم".

 

1535660

 

انریکه در ادامه گفت: " اوکراین تیمی بود که دفاع کرد و نتیجه را 0-0 نگه داشت و بعد روی یک موقعیت ما را غافلگیر کرد. باید به آنها تبریک بگوییم. به خاطر گل نزدن در یک یا دو بازی هیچ اتفاقی نمی افتد. ما موقعیت درست کردیم ولی خراب شان کردیم. این بازی به وضوح تحت کنترل ما بود و حریف سعی می کرد پاسها و خطوط انتقال را سد کند. ما در اواخر بازی دچار اضطراب شدیم. من در کل دوران مربی گری ام فقط در سه بازی شکست خورده ام".

 

 

دیدگاه‌ها