کد خبر : 1713671 | 23 مهر 1399 ساعت 13:39 | 99.7K بازدید | 16 دیدگاه

رسول‌پناه:

تنها پرداخت 100هزار یورو به برانکو باقی مانده است

سرپرست پرسپولیس در شرایطی عجیب مجبور به پاسخگویی به هواداران شاکی حاضر جلوی در باشگاه شد.

تنها پرداخت 100هزار یورو به برانکو باقی مانده است

به گزارش "ورزش سه"، هواداران پرسپولیس که امروز صبح به دلیل درخواست بشار رسن برای جدایی، حل نشدن مشکل برانکو، گلایه های بازیکنان و کادرفنی و ... راهی مجلس شده بودند، اکنون راهی محل باشگاه شدند و اعتراض خود را نسبت به مواضع و شرایط مدیریتی اعلام کردند.

 

افزایش نفرات حاضر در تجمع جلوی باشگاه در ادامه باعث شد تا مهدی رسول پناه برای پاسخگویی جلو در حاضر شود. سرپرست پرسپولیس که به شدت از سوی هواداران حاضر مورد هجمه قرار گرفته و شاهد شعارهای تندی علیه خود بود، در نهایت وعده داد که توانسته‌اند بخش عمده مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کنند.

در حالیکه هواداران در حال اعتراض و شعار علیه مدیریت باشگاه و تصمیمات وزارت ورزش بودند، رسول پناه در این زمینه گفت: یک میلیون یورو به برانکو تا این لحظه پرداختی داشته‌ایم و تنها یکصدهزار یورو دیگر از مطالبات او باقی مانده است.

هواداران که به حرف سرپرست باشگاه اعتماد نداشتند به شعار علیه او ادامه دادند که رسول پناه خواهان این شد تا 5 نفر از هواداران با حضور در محل باشگاه، رسیدهای پرداختی را مشاهده کنند.

 

رسول پناه در میان شعار تند هواداران که نسبت به توضیحات او قانع نشده بودند گفت" من همه شما را درک می کنم! " جمله ای که البته نتوانست خشم هواداران را کم کند و آنها بار دیگر شعار علیه سرپرست تیم را ادامه دادند.

 

رسول پناه در بخشی دیگر از صحبت هایش در جمع هواداران معترض، نقل قول عجیبی از بشار آورد و گفت این بازیکن در جلسه شب گذشته‌اش با مدیر تیم گفته" ما چهار برادر هستیم، زحمات زیادی برای تیم کشیدم اما دیگر واقعا انگیزه ندارم!"


موضوعی که باعث شد بار دیگر هواداران مدیریت باشگاه را مورد انتقاد قرار دهند و شعارهای علیه تصمیم آنها بدهند.

 

وی ادامه داد: دیشب هم او قرار نبود بیاید اما گفتم به خاطر من بیا! او آمد و گفت به خاطر اینکه فکر نکنند کار تو بوده آمدم. سیدجلال حسینی و محمد انصاری هم آنجا بودند. به او گفتم شما تعهد دارید و طبق این تعهد تا نیم فصل هم نمیتوانی بروی. او قرارداد دارد و نمی تواند برود.

 

تجمع اعتراضی به شیوه مدیریتی پرسپولیس در شرایطی همچنان ادامه دارد که هواداران بعد از مشاهده رضا یلوه، معاون این باشگاه شعارهای تندی نیز علیه او داده و خواهان مشخص شدن وضعیت همکاری این باشگاه با کارگزار شدند.

 

رسول پناه در پاسخ به اینکه وقتی مدعی هستید هیچ کس به شما کمک نکرده اما کارگزار چه کاری کرده که البته با پاسخی از سوی سرپرست باشگاه در شرایط شلوغی جلوی باشگاه همراه نشد. این در حالیست که کارگزار باشگاه مدعی شده بود روز گذشته بخش قابل توجهی از منابع مدنظر باشگاه برای پرداخت به برانکو را تامین کرده است.

دیدگاه‌ها