کد خبر : 1713688 | 23 مهر 1399 ساعت 15:25 | 27.6K بازدید | 2 دیدگاه

روبرتو فیرمینو:

کوتینیو جادوگر است و غیرممکن ها را ممکن می کند

ستاره لیورپول و تیم ملی برزیل به تحسین از فیلیپه کوتینیو پرداخت.

کوتینیو جادوگر است و غیرممکن ها را ممکن می کند

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو پس از یک فصل حضور قرضی در بایرن که با فتح سه گانه برای او و مونیخی ها همراه بود، به بارسلونا بازگشت.

او قرار بود به باشگاهی دیگر برود ولی رونالد کومان سرمربی جدید بارسا مانع این اتفاق شد و کوتینیو در شروع فصل به بازیکنی موثر و مهم برای باشگاه کاتالان تبدیل شده است. حالا کوتینیویی متفاوت با گذشته را شاهد هستیم و به نظر می رسد یک سال حضور در بایرن، به خوبی برای تحول او کفایت می کرد. کوتینیو در دو بازی اخیرا برزیل در مقدماتی جام جهانی برابر اکوادور و پرو هم خوش درخشید.

 

 

1535727

 

 

روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول در تمجید از کوتینیو گفت:« کوتینیو یک پدیده و یک جادوگر است. او کارهایی در زمین انجام می دهد که به نظر غیرممکن هستند. کارهایی که به نظر نه وجود دارند و نه می توان اختراعشان کرد.

همیشه باید صحنه های درخشان کوتینیو در زمین مسابقه را دوباره تماشا کرد تا متوجه شد که او واقعا چه کاری انجام داده است. بدون شک کوتینیو از بهترین های دنیا در پست خودش است و من یکی از تحسین کنندگان او هستم. فوتبالیستی باورنکردنی که افتخار این را داشتم در لیورپول نیز با او هم تیمی باشم.»

 

 

1533858

 

دیدگاه‌ها