کد خبر : 1713716 | 23 مهر 1399 ساعت 17:30 | 36K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

ادن هازارد بمب بزرگ رئال در ال کلاسیکو؟

رسانه های اسپانیایی خبر از احتمال بالای رسیدن ادن هازارد به اولین ال کلاسیکوی فصل داده اند.

ادن هازارد بمب بزرگ رئال در ال کلاسیکو؟

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان گذشته بود که از چلسی به رئال مادرید پیوست. رقم قرارداد او 100 + 30 میلیون یورو بود و کهکشانی ها خوشحال از جذب هازارد شماره 7 رونالدو را هم به او دادند ولی مصدومیت ها یکی پس از دیگری به سراغ او آمدند تا اولین فصل هازارد به بدترین فصل فوتبالی او تبدیل شود.

 

 

1535049

 

 

در تمام رقابت ها او فقط توانست یک گل به ثمر برساند که باورنکردنی جلوه می کرد. هازارد زمانی به رئال پیوست که ارزش او در ترانسفرمارکت 150 میلیون یورو تخمین زده می شد اما 20 روز پیش او 80 میلیون یورو ارزش داشت و روز گذشته به 60 میلیون یورو نزول کرد.

در حالی که همه منتظر اعاده حیثیت او در فصل جاری بودند اما ستاره بلژیکی به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته برای رئال به میدان برود. او ناآماده به تمرینات پیش فصل بازگشت و سپس با مصدومیت عضلانی روبرو شد.

 

 

1533927

 

 

هازارد این روزها در سالن بدنسازی کمپ والدبباس و در حالی که بیشتر هم تیمی هایش در اردوی تیم های ملی خود حضور دارند انفرادی تمرین می کند و سخت در تلاش است تا به ال کلاسیکوی 3 آبان برسد.

در مورد او هنوز ابهاماتی وجود دارد ولی رسانه های اسپانیایی به نقل از منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید ادعا کرده اند که به فاصله 10 روز تا ال کلاسیکو روند بهبودی هازارد خوب پیش می رود و او به احتمال زیاد می تواند وارد فهرست تیمش برای این بازی بزرگ شود.

 

 

1532392

 

 

فیزیوتراپ های رئال خوشبین هستند که در بازگشت ملی پوشان به تمرینات، هازارد نیز بتواند بالاخره به تمرین گروهی اضافه شود و سپس همه چیز به تصمیم زیدان بستگی خواهد داشت. زیزو در نمونه های مشابه معمولا تصمیم گرفته روی بازیکن مصدومش ریسک نکند و اکنون باید دید در مورد هازارد تصمیم او چه خواهد بود. هازارد آماده و سرحال می تواند کمک بزرگی به رئال در نوکمپ باشد.

ادر میلیتائو و آلوارو اودریوسولا دو مصدوم دیگر رئال هستند که البته به ال کلاسیکو خواهند رسید ولی دنی کارواخال همچنان در دسترس نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها