کد خبر : 1713768 | 23 مهر 1399 ساعت 22:08 | 40.7K بازدید | 4 دیدگاه

باشگاه استقلال: پول به دست دیاباته رسید

باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که بدهی دیاباته به دست این بازیکن رسیده است.

باشگاه استقلال: پول به دست دیاباته رسید

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اهداف مدیریت باشگاه استقلال حفظ شیخ دیاباته آقای گل لیگ نوزدهم فوتبال ایران بود که بخش عمده ای مطالباتش را از این تیم دریافت نکرده بود.
چند روز پیش بود که در خبرها عنوان شد دیاباته به باشگاه استقلال 10 روز مهلت داده است تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند و در غیر اینصورت این بازیکن اهل مالی قراردادش را با استقلال فسخ کرده و به صورت رسمی از این تیم جدا خواهد شد.


امروز آخرین روز از مهلت 10 روزه ای بود که دیاباته به استقلالی ها فرصت داده بود تا طلب او را پرداخت کنند و باشگاه استقلال نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که طلب شیخ پرداخت شده است.


در این اطلاعیه آمده است:«بعد از واریز مطالبات شیخ دیاباته، مدیر برنامه های این بازیکن امروز تایید کرد که پول در حساب ایشان منظور شده است.


وی اعلام کرد: این بازیکن تست کرونا داده است و منتظر صدور مجوز خروج از کشور فرانسه می باشد تا ظرف چند روز آینده برای شرکت در تمرینات استقلال راهی ایران شود.»


امروز شایعاتی در فضای مجازی و در یکی از کانال های تلگرامی مطرح شد که مدیربرنامه دیاباته اعلام کرده است هیچ پولی به حساب این بازیکن واریز نشده است و این مسئله موجب نگرانی هواداران استقلال شد که حالا و پس از صدور این بیانیه رسمی و بنا بر اعلام مدیربرنامه های شیخ، دیگر خطری بابت جدایی دیاباته استقلالی ها را تهدید نمی کند و باید شاهد حضور این بازیکن موثر و گلزن در ایران باشیم.

دیدگاه‌ها