کد خبر : 1713796 | 24 مهر 1399 ساعت 09:41 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: دو بازی بعدی را می بریم و صعود می کنیم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید که تغییرات تاکتیکی هلند مقابل آنها باعث شگفت زدگی شان شده است.

مانچینی: دو بازی بعدی را می بریم و صعود می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا شب گذشته در یکی از جذاب ترین بازی های لیگ ملت های اروپا میزبان هلند بود که در نهایت این مسابقه با تساوی 1-1 خاتمه یافت. این سومین تساوی شاگردان روبرتو مانچینی طی چهار مسابقه قبلی بوده و باعث شد که آنها پایین تر از لهستان در رده دوم جدول قرار گیرند.

 

روبرتو مانچینی در پایان مسابقه گفت: " این اولین بار بود که هلند به چنین شیوه ای تغییر تاکتیک می دهد و این موضوع باعث تعجب ما شد. با این وجود می دانستیم که یک بازی بسیار سخت پیش روی ما خواهد بود. حریفان اینجا هستند و می‌توانند مشکلات زیادی برای ما ایجاد کنند. این اتفاقی است که در مقابل هلند برای ما رخ داد. یک عملکرد هجومی ارائه دادیم و فکر می‌کنم که در مجموع فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

 

فکر می‌کنم که این یک بازی خوب و نبردی واقعی بود. اکنون برای کسب رتبه بهتر باید با لهستان رقابت کنیم. ما در دو بازی بعدی پیروز می‌شویم و صعود می‌کنیم."
 

 

1535879

 

 

این اولین بازی تیم ملی ایتالیا بعد از 14 سال در برگامو بود. در واقع این کار به دلیل ادای احترام به مدافعان سلامت در راه مبارزه با ویروس کرونا انجام شد. مانچینی در این باره نیز گفت: " ما از حضور در اینجا خوشحال بودیم اما ناامیدکننده است که نتوانستیم پیروز شویم."

دیدگاه‌ها