کد خبر : 1713831 | 24 مهر 1399 ساعت 13:33 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره یووه؛ رویای آبراموویچ و چلسی در تابستان ۲۰۲۱

بر اساس ادعای توتومرکاتو باشگاه چلسی علاقه خود را به جذب پائولو دیبالا از یوونتوس نشان داده است.

ستاره یووه؛ رویای آبراموویچ و چلسی در تابستان ۲۰۲۱

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در نقل و انتقالات تابستانی 2020 عملکرد شگفت انگیزی از خود به جای گذاشت و توانست اکثریت قریب به اتفاق مهره های مورد نظر فرانک لمپارد را به خدمت بگیرد؛ در در واقع می‌توان گفت که آبی‌های لندن بدون هیچ شکی موفق‌ترین تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده‌اند.

 

حالا و در همین رابطه توتو مرکاتو مدعی شده که باشگاه چلسی از اکنون هدف اصلی نقل و انتقالاتی خود برای تابستان 2021 را مشخص کرده است. بر اساس ادعای این منبع باشگاه لندنی علاقه خود را به جذب پائولو دیبالا از یوونتوس نشان داده و در تابستان بعدی برای انتقال او به استمفوردبریج تلاش خواهد کرد.

 

 

1519095

 

 

اخیراً شایعات زیادی در رابطه با تمدید یا عدم تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی با یوونتوس مطرح شده است. با این حال آخرین اخبار حاکی از آن بود که دیبالا با بیانکونری برای تمدید تا 2025 به توافق رسیده اما در عین حال تا این لحظه هیچ اتفاق خاصی به شکل رسمی رخ نداده است.

 

همچنین توتو مرکاتو در این گزارش خود ادعای جالب دیگری را مطرح کرده و می گوید که چلسی در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد خود را برای جذب لائوتارو مارتینز را نیز ارائه داده اما نهایتا این انتقال به سرانجام نرسیده است.

دیدگاه‌ها