کد خبر : 1714088 | 26 مهر 1399 ساعت 15:05 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

در اتفاقی عجیب

رسمی؛ باشگاه سانتوس با روبینیو فسخ کرد

باشگاه سانتوس که شنبه گذشته روبینیو را جذب کرده بود قرارداد او را فسخ کرد.

رسمی؛ باشگاه سانتوس با روبینیو فسخ کرد

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته بود که روبینیو ستاره 36 ساله پس از 15 سال به سانتوس بازگشت. او سال 2005 سانتوس را به مقصد رئال ترک کرده بود و پس بازی برای این باشگاه و سیتی، میلان و باشاک شهیر به برزیل برای ادامه فوتبالش بازگشت.

به دلیل مشکلات مالی سانتوس، روبینیو تصمیم گرفت تا ماه ژانویه با ماهی 230 یورو برای این باشگاه به میدان برود که این خبر تحسین های جهانی را به دنبال داشت ولی سانتوس خیلی زود به خاطر این انتقال با یک مشکل بزرگ روبرو شد.

 

 

1535057

 

 

روبینیو سه سال پیش از سوی یک دادگاه در ایتالیا به جرم  همراهی با  5 نفر دیگر در تجاوز به یک زن آلبانیایی در کافه‌ای در میلان  در سال 2013  به 9 سال زندان محکوم شد. این پرونده هنوز بسته نشده هرچند روبینیو هرگونه اتهام به خودش را رد کرده است.

 

پس از رسمی شدن انتقال روبینیو به سانتوس،  کمپانی "A Orthopride" یکی از اسپانسرهای باشگاه خبر از قطع همکاری خود داد. در بیانیه این کمپانی آمده است:« بیشتر استفاده کنندگان از محصولات ما زنان هستند و به دلیل پرونده تجاوز روبینیو تصمیم گرفتیم به احترام زنان، قراردادمان را فسخ کنیم. از سوی باشگاه در مورد عقد قرارداد با روبینیو هیچگونه اطلاعی به ما داده نشده بود.»

 

 

1535978

 

 

رسانه های برزیلی ادعا کردند که دیگر اسپانسرهای سانتوس نیز در صد فسخ قرارداد خود هستند و از این مساله که انتقال بازیکنی چون روبینیو که پرونده باز قضایی دارد، بدون هماهنگی صورت گرفته، سخت گلایه مندند.

 

در نهایت شب گذشته سانتوس اعلام کرد که قراردادش با روبینیو را فسخ کرده تا او با تمرکز بیشتری به حل و فصل پرونده قضایی خود در ایتالیا بپردازد. این تصمیم باشگاه سانتوس با ناراحتی روبینیو همراه بود و او با انتشار ویدیویی در صفحه اجتماعی خود گفت که هدفی جز کمک به سانتوس نداشت و حالا از بابت فسخ قراردادش آزرده خاطر است.

دیدگاه‌ها