کد خبر : 1714242 | 27 مهر 1399 ساعت 09:50 | 114.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیکفورد باید دستگیر شود

واکنش‌ها به خطای وحشتناک روی پای فن‌دایک (عکس)

خطای شدید جردن پیکفورد روی ویرژیل فن دایک که ممکن است او را تا پایان فصل از میادین دور نگه دارد همچنان واکنش برانگیز است.

واکنش‌ها به خطای وحشتناک روی پای فن‌دایک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بندر لیورپول، لیورپول و اورتون دیشب در دربی مرسی ساید به مصاف هم رفتند تا یکی از جنجالی ترین دربی های اخیر دو تیم را به نمایش بگذارند. یک شهرآورد سرشار از تنش، جنجال داوری، بحث بر سر آفساید و خطا و استفاده از VAR.

 

1536593

 

اما یکی از بحث‌برانگیزترین صحنه‌های این دیدار پرتنش صحنه خطای بسیار شدید جردن پیکفورد دروازه بان اورتون روی پای ویرژیل فن دایک ستاره لیورپول بود. حالا لیورپول بسیار نگران منتظر وضعیت ستاره خود است و گفته می‌شود او ممکن است تا پایان فصل دیگر قادر به حضور در تیمش نباشد. اینکه پیکفورد در این صحنه حتی اخراج هم نشده واکنشها را بسیار پرتعداد کرده است.

 

 

1536597

 

این تکل وحشتناک با کارت قرمز جریمه نشد چون آرنج فن دایک کمی توی آفسایده. این وضعیت فوتباله. این بازی داره آرام آرام نفسهای آخر رو می کشه.

 

 

 

1536598

 

داور VAR در بازی لیورپول و اورتون، دیوید کوت بود. گفته می‌شود در آن صحنه او حواسش آنقدر به در آفساید قرار داشتن یا قرار نداشتن ویرژیل فن دایک بوده که به خودش زحمت نداده بعد از آن ماجرای تکل پیکفورد روی پای او را بررسی کند. خانمها و آقایان... این لیگ برتر است.

 

 

 

1536591

 

اشاره به انتقام آینده فن دایک از پیکفورد با الهام از صحنه‌ای از روی کین با پیراهن یونایتد: فن‌دایک، دفعه دیگه‌ای که جلوی پیکفورد بازی کنه!

 

 

1536592

 

 

نظر پزشکی درباره آسیب دیدگی فن دایک: کشش بیش از حد زانو یکی از مکانیزمهای رایج پارگی رباط صلیبی است. این دقیقاً همون وضعیتیه که تکل پیکفورد روی پای فن دایک باعث شد زانوش در اون قرار بگیره.

 

 

1536594

حمایت دشمنان قدیمی از لیورپول و فن دایک: گفته می شه فن دایک رباط صلیبی پاره کرده. ما آرسنالی‌ها امیدواریم زودتر سلامتش رو بدست بیاره و برگرده. این ضربه بزرگی برای تیم لیورپوله. ما می دونیم این چه حسی داره.

 

 

1536596

اشاره به اینکه پیکفورد سابقه مشابهی داشته و اولین بار نیست چنین حرکتی انجام می‌دهد: تکل جردن پیکفورد روی پای دله آلی ستاره تاتنهام در سال 2018 کپی دقیق همون صحنه‌ای است که امروز روی فن دایک انجام داد.

 

 

1536609

 

نظر آلن شیرر درباره تکل پیکفورد روی پاین فن دایک: حرکت بدی بود. وحشتناک بود. اولین اشتباه این بود که مایکل اولیور داور بازی متوجه نشد. در مرحله بعد چطور ممکن است VAR به داور پیشنهاد ندهد که صحنه را بررسی کند؟ این یک کارت قرمز واضح بود.

 

 

 

1536610

 

نظر پیرس مورگان درباره این تکل: پیکفورد اگر توی خیابون چنین حرکتی کرده بود به خاطر حمله منجر به ضرب و جرح بازداشت می شد. اینکه از بازی اخراج نشد مسخره است.

 

 

1536611

سارق مسلح در زندان: جرم تو چیه؟

پیکفورد: تکلِ سُر خوردنی.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها