کد خبر : 1714245 | 27 مهر 1399 ساعت 10:33 | 86.3K بازدید | 6 دیدگاه

از ملی حفاری اهواز تا درخشش در لیگ قهرمانان؛

عیسی آل کثیر؛ تنها قرمزپوش در جمع آبی‌ها!

این یک تصویر کمتر دیده شده از ستاره ای است که از همان روزها به رنگ قرمز علاقه ویژه ای داشت.

به گزارش ورزش سه، عیسی آل کثیر از ملی حفاری اهواز تا درخشش در لیگ قهرمانان آسیا راه بسیار سختی را طی کرد و یقینا هیچگاه روزهای پرفرازو نشیب دوران نوجوانی را از یاد نخواهد برد.


تصویری که ملاحظه می کنید از نوجوانی "آل کثیر" با پیراهن قرمز است که برای اولین بار منتشر می شود. 

 

1536600

 

شاید عکس ها کیفیت خوبی ندارند اما بکر است و قابل توجه؛ از همان هایی که در صفحه نوستالژی اینستاگرام  فوتبال خوزستان(متعلق به جهاد زرگانی یکی از خبرنگاران ورزشی خوزستان) پیدا شد. سیمای عیسی آل کثیر را نشان می دهد که از همان دوران نوجوانی به رنگ قرمز علاقه فراوان دارد، حتی اگر تیمش پیراهن دیگری را به تن می کرد او همان قرمز پوش می ماند!

 

1536614

 

عیسی آل کثیر  مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس یکی از ستاره‌های این باشگاه در لیگ قهرمانان بود که ناجوانمردانه در آستانه بازی مقابل نماینده فوتبال عربستان محروم شد. او فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم‌های پایه‌ی ملی حفاری اهواز آغاز کرده است.

 

آل کثیر18بهمن 1368 در شهر امام دزفول به دنیا آمد.در سال 82از تیم  ملی حفاری که در مسابقات لیگ خوزستان شرکت می کرد، بعد ها به تیم های استقلال اهواز ، البدر بندر کنگ،آلومینیوم هرمزگان، نفت تهران ،پیکان تهران،نفت تهران و نفت آبادان نقل مکان کرد و پس از تحمل رنج های فراوان به آرزو هایش رسید و پرنده خوشبختی را بر شانه‌های خود دید و عضویت در پرسپولیس  و حضور در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را تجربه کرد.

 

1536601

دیدگاه‌ها