کد خبر : 1714325 | 27 مهر 1399 ساعت 15:15 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت 3 بازیکن بارسلونا با کودتا علیه آقای رئیس

بازیکنان بارسا به غیر از سه نفر، با بوروفکس ارسالی باشگاه مبنی بر کاهش مجدد دستمزدها مخالفت کرده اند.

مخالفت 3 بازیکن بارسلونا با کودتا علیه آقای رئیس

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که به روز رفراندوم علیه به جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا نزدیک تر می شویم، خبرهای بد برای او یکی بعد از دیگری از راه می رسند. به گزارش رسانه های اسپانیایی او روز گذشته وقتی در دفتر کار خود حاضر شد، با جدیدترین خبر بد مواجه می شود: فکسی از سوی بازیکنان بارسلونا که با پیشنهاد کاهش دستمزدهای شان مخالفت کرده اند.

 

 

1536261

 

 

بارتومئو در حال حاضر بین هواداران و بازیکنان از کمترین میزان محبوبیت برخوردار است. بعد از ماجرای درگیری با مسی در طول تابستان جدیدترین ضربه به رئیس باشگاه از سوی رختکن بارسلونا وارد شد.

مارکا می گوید بازیکنان بارسلونا با ارسال یک بوروفکس رسمی به دفتر ریاست باشگاه به صراحت اعلام کرده اند که پیشنهاد بارتومئو برای کاهش دستمزدهایشان که با هدف کمک به وضعیت مالی باشگاه در دوران کرونا انجام شده بود را نمی پذیرند.

 

 

1536702

 

 

امروز رادیو کاتالونیا ادعا کرد که سه بازیکن بارسا حاضر نشده اند با دیگر هم تیمی های خود همراه شوند و موافق این هستند که به دلیل کاهش 30 درصدی درآمدهای باشگاه در نتیجه شیوع کرونا، از دستمزدشان کاسته شود.

این بازیکنان فرانکی دی یونگ، مارک آندره تراشتگن و کلمنت لنگله هستند.

 

طبق همین گزارش، باشگاه می تواند حتی با وجود مخالفت رسمی بازیکنان دستمزد های شان را کاهش دهد ولی آنها نیز این حق را خواهند داشت تا از باشگاه شکایت کنند.

 

 

1512957

دیدگاه‌ها