کد خبر : 1714453 | 28 مهر 1399 ساعت 12:04 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

کاوانی‌، چشم‌انتظار انتقام از PSG در لیگ قهرمانان

ادینسون کاوانی امیدوار است روز سه شنبه با پیراهن یونایتد به مصاف تیم سابقش PSG رفته و ناراحتی‌های روزهای آخر حضورش در این تیم را در زمین تلافی کند.

کاوانی‌، چشم‌انتظار انتقام از PSG در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی که حالا رسماً بازیکن منچستریونایتد است قبل از اینکه در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی از PSG به این تیم منتقل شود با پاریسی‌ها رابطه سرد و تلخی پیدا کرده بود.

 

1536902

 

درگیری کاوانی با باشگاه PSG ابتدا از تنش بین او و نیمار آغاز شده و سپس به درگیری بر سر قراردادش تبدیل شد. همین باعث شد کاوانی در نهایت با تلخی تیم پاریسی را ترک کرده و راهی منچستریونایتد شود. کاوانی که حالا اولین تمرین خود را هم با پیراهن یونایتد انجام داده امیدوار است روز سه شنبه در پاریس به مصاف تیم سابقش رفته و بتواند در مقابل PSG تلافی کند.

 

1536903

 

اما با توجه به اینکه کاوانی هفت ماه است در یک مسابقه جدی به میدان نرفته و تنها دو جلسه با یونایتد تمرین کرده مشخص نیست آیا او اصلاً از نظر بدنی آماده حضور در دیدار روز سه شنبه خواهد بود یا نه.

 

1536905

 

اما کاوانی که در پاریس لقب ال ماتادور را یدک می کشید به دلیل رابطه پر فراز و نشیبش با باشگاه فرانسوی بی صبرانه منتظر است تا در مقابل آنها به میدان رفته و خودش را نشان بدهد. جالب اینجا است که کاوانی برای PSG سیصد و یک بازی انجام داده و 200 گل به ثمر رسانده ولی در طول هفت سال حضور در این تیم بارها با مدیریت و کادر فنی دچار تنش شده بود.

 

 

دیدگاه‌ها