کد خبر : 1714489 | 28 مهر 1399 ساعت 15:09 | 38.7K بازدید | 8 دیدگاه

از نمازی عذرخواهی می‌کنم

فکری: حفظ کریمی، قایدی و دیاباته اولویت است

سرمربی تیم استقلال می‌گوید سیاست اصلی او و مدیران باشگاه حفظ بازیکنان کنونی است و بعد به سراغ جذب بازیکن می‌رود.

فکری: حفظ کریمی، قایدی و دیاباته اولویت است

 

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری قبل از شروع بازی دوستانه امروز استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان صحبت هایی را درباره شرایط تیمش انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

 


**سیاست اصلی ما حفظ بازیکنان است
سیاست اولیه خودم و باشگاه این است که بتوانیم تمدید قرارداد کنیم با بازیکنانی که سال‌های قبل با ما بودند. تمام تلاش مان این است که بازیکنان را حفظ کنیم. ما تعدادی بازیکن جذب کردیم و الان یک بازیکن دیگر می‌توانیم به خدمت بگیریم. من فکر می‌کنم آن یک بازیکن زیاد مهم نیست. مهم بازیکنانی هستند که باید با آنها تمدید کنیم. به باشگاه هم سپردیم و انشاالله بتوانند بدهی ها را پرداخت کنند و تمدید قرارداد صورت بگیرد. برنامه اصلی ما در نقل وانتقالات روی نفرات خود باشگاه است.


**تمرکز باشگاه روی باز کردن پنجره است
یکسری مشکلات به وجود آمده و موضوعاتی را در بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالات وجود دارد. تمرکز باشگاه روی این است که بدهی ها را بدهند تا پنجره باز شود. برخی مسائل دیگر هم وجود دارد که باید زودتر حل شود و با تیم کامل تر وارد مسابقات بشویم.


**ملی‌پوشان نیاز به استراحت داشتند
ملی‌پوشان ما از بازی های آسیایی به اردوی تیم ملی رفتند و با توجه به طولانی بودن فصل نیاز بود بچه‌ها چند روز استراحت کنند. به زودی این نفرات خودشان را می‌رسانند. از نظر علمی هم بازیکن بعد از 14، 15 ماه فصل ورزشی سخت نیاز دارد دو هفته استراحت کند. عارف غلامی و رشید مظاهری اضافه شدند. بچه های دیگر هم انشاالله بحث قراردادشان مشخص شود و اضافه شوند.


**موافق جدایی قایدی نیستم
قایدی فعلا استراحت می کند. اگر بحث جدایی باشد به باشگاه و نظر من برمی‌گردد که فعلا چنین نظری درباره جدایی قایدی ندارم.


**امیدوارم باشگاه مشکل دیاباته را حل کند
از شیخ دیاباته خبری ندارم. باشگاه با او در ارتباط است و انشاالله مشکل مطالباتش حل می‌شود و برای فصل بعد هم به توافق می‌رسند.


**نباید به داشته‌هایم بی احترامی کنم
به هر حال تعدادی بازیکن داریم. اگر بخواهیم به این نفرات اهمیت ندهیم، به آنها برمی‌خورد. ما نفراتی داریم که شخصیت بازیکن استقلال را دارند. اگر به آنها بی احترامی کنم، نمی‌شود. در حال حاضر تمرکزم روی داشته هایم است. قرار نیست خواسته‌هایم را رسانه‌ای کنم. هواداران ما حق دارند. این طرفداران برخی مطالبات دارند که باید آن خواسته‌ها را به باشگاه برسانند.


**خواسته‌هایم از باشگاه را رسانه ای‌ نمی‌کنم
قرار نیست من خواسته هایم از باشگاه را رسانه‌ای کنم. با مدیریت باشگاه درارتباط هستیم و می‌خواهیم نفرات دیگر هم اضافه شوند. از طرفی من حق ندارم بازیکنانی که در اختیار داریم هم خرد کنم . باید به اینها هم بها و شخصیت بدهیم تا در کنار همدیگر بتوانیم با گذشت زمان تیم تکمیل تری داشته باشیم و جلو برویم.

 

**از نمازی عذرخواهی می‌کنم
آقای نمازی به من پیشنهاد شده است. با خود او هم صحبت کردم. همزمان با صحبت کردن با او آقای امید دفتری هم پیشنهاد دادند. او چون در ایران بود از او خواستم بیاید و کارش را ببینم. رزومه او را دیده ام و کار عملی اش را هم دیدم. احساس کردم امید دفتری می تواند به ما کمک کند. از آقای نمازی عذرخواهی می‌کنیم. البته عذرخواهی خاصی ندارد. ما می‌توانیم با گزینه‌های مختلف صحبت کنیم و تشخیص می‌دهیم که چه کسی می‌تواند به ما کمک کند. آقای نمازی مربی توانمندی است. او جزو گزینه‌های ما بود که منتفی شد.

 


**بلبلی می‌تواند برود
بلبلی با من صحبت کرد. شرایط ماندن در استقلال را از نظر روحی ندارد. به باشگاه گفتم تکلیف خودش را با باشگاهی که می‌خواهد برود مشخص کند. اگر بتوانیم او را بدهیم و یک بازیکن بگیریم خوب است اما اگر نشد مدیران باشگاه درباره جدایی اش تصمیم می گیرند.

 


**در تعامل با برهانی به آینده استقلال کمک می‌کنیم
برهانی درباره رفتن به امیدها با من مشورت کرد. برنامه اش را به من داد. گفتم مشکلی نیست و هم می‌تواند کنار ما باشد و هم سرمربیگری امیدها را برعهده بگیرد. اتفاقا فکر می‌کنم اگر تعامل خوبی بین ما باشد، می‌شود به اینده استقلال بیشتر کمک کرد.

 

دیدگاه‌ها