کد خبر : 1714551 | 28 مهر 1399 ساعت 20:10 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوچسکو:

به پیرلو گفتم روزهای سختی در انتظارت خواهد بود

میرشا لوچسکو، سرمربی دیناموکیف معتقد است که شرایط برای موفقیت آندره آ پیرلو در یوونتوس فراهم است.

به پیرلو گفتم روزهای سختی در انتظارت خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب اولین بازی خود را در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد. شاگردان آندره‌آ پیرلو در اوکراین مهمان دیناموکیف خواهند بود و به طور قطع بیانکونری در این مسابقه کار آسانی برای پیروزی پیش‌رو نخواهد داشت.

 

میرشا لوچسکو که اولین مربی بزرگسالان آندره آ پیرلو در برشا بود، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس گفت: "من و پیرلو بازی نمی کنیم، بازیکنان به زمین می روند. بازیکنان من آنچه را که این روزها آموخته اند در زمین ارائه می دهند. برای ما کنار آمدن با وقفه بازی های ملی دشوار بود و آماده شدن در این مدت کوتاه نیز امری پیچیده تلقی می شد. ما امیدواریم که این یک مسابقه عالی باشد."

 

 

1533039

 

 

لوچسکو در ادامه گفت: "من اخیراً با پیرلو صحبت نکرده‌ام اما بعد از انتصاب او به عنوان سرمربی یوونتوس با وی حرف زدم. من از پیرلو تعریف کردم و به او گفتم که این مسیر بسیار پیچیده خواهد بود و او باید در عبور از لحظات سخت بسیار هوشمندانه عمل کند.

 

او هر روز در حال یادگیری است. همچنین می تواند به کمک باشگاه تکیه کند. رئیس و مدیر ورزشی نیز جوان هستند و به او کمک خواهند کرد. از طرفی او یک تیم عالی در اختیار دارد، یک باشگاه مهم که 9 قهرمانی متوالی در سری آ به دست آورده که فوق العاده است."

 

دیدگاه‌ها