کد خبر : 1714590 | 29 مهر 1399 ساعت 09:40 | 31K بازدید | 13 دیدگاه

آلبرتو زاکرونی

تاثیر زلاتان بر فوتبال ایتالیا، بیشتر از رونالدو

آلبرتو زاکرونی سرمربی سابق آث میلان با ستایش از زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید تاثیر او بر فوتبال ایتالیا بیشتر از تاثیر کریستیانو رونالدو است.

تاثیر زلاتان بر فوتبال ایتالیا، بیشتر از رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو زاکرونی سرمربی سابق آث میلان که علاوه بر این تیم در فوتبال ایتالیا هدایت باشگاه یوونتوس را هم بر عهده داشت با ستایش از زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید تاثیر او بر فوتبال ایتالیا از تاثیری که کریستیانو رونالدو بر فوتبال این کشور داشته بیشتر بوده است.

 

1536441

 

زلاتان 39ساله که از ماه ژانویه به میلان پیوست در این مدت بسیار درخشان ظاهر شد. او در نیمه دوم فصل گذشته 20 بازی برای میلان انجام داد و 11 گل به ثمر رساند. زلاتان در دربی اخیر میلان هم بسیار درخشان ظاهر شد و نقش اصلی را در پیروزی روسونری بر اینتر بازی کرد.

 

زاکرونی در گفتگو با ایل جورناله گفت: " من در دوران مربی گری ام قهرمانهای بزرگی را در تیمهایم داشته ام از اولیور بیرهوف گرفته تا ژرژ وه‌آ و آدریانو، ولی تنها تاسفم این است که هیچوقت نتوانستم مربی ابراهیموویچ باشم".

 

1537051

 

زاکرونی در ادامه صحبتهایش گفت: " زلاتان یک اسطوره ابدی است و من واقعاً نمی‌فهمم که چرا برنده توپ طلا نشد. زلاتان در ایتالیا بیشتر از رونالدو تعادل را به نفع تیمش تغییر داد. اینکه از زمان ورود او بازیکنان جوان زیادی شاهد سریع‌تر شدن پیشرفت شان بوده اند اصلاً تصادفی نیست. زلاتان فقط گل نمی‌زند. او به همه هم‌تیمی‌هایش اعتماد به نفس تزریق می‌کند و در لحظات دشوار بار تیم را بر روی شانه‌هایش حمل می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها