کد خبر : 1714620 | 29 مهر 1399 ساعت 11:43 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی لینه‌کر: ببخشید که ماسک نزدم!

گری لینه‌کر که به دلیل عدم استفاده از ماسک با انتقادهای زیادی مواجه شده بود عذرخواهی کرده و سن بالا را علت این اشتباهش دانست!

عذرخواهی لینه‌کر: ببخشید که ماسک نزدم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تصاویری از گری لینه‌کر منتشر شد که او را در حال خرید کردن بدون استفاده از ماسک تنفسی نشان می داد در انگلیس انتقادهای زیادی از او مطرح شد. لینه‌کر در واکنش به خاطر عدم استفاده از ماسک عذرخواهی کرده و سن بالا را علت این اشتباه دانست.

 

1537098

تصاویر خرید بدون ماسک لینه‌کر که انتقادهای زیادی برانگیخت

 

تصاویری که از لینه‌کر 59ساله منتشر شده بود او را در حال قدم زدن و خرید کردن در یک مرکز خرید نشان می داد بدون اینکه در دوران اپیدمی بر خلاف پروتکل‌ها ماسکی به صورت زده باشد. این در حالی است که لینه‌کر که در انگلیس چهره‌ای مشهور و تاثیرگذار است چندین بار مخاطبان برنامه هایش را به رعایت پروتکلها و استفاده از ماسک تشویق کرده بود.

 

لینه کر چندی پیش در یک توییت نوشته بود:" چطور می توانید درباره ماسک زدن یا ماسک نزدن بحث کنید؟ حتی اگر یک درصد هم امنیت شما بالاتر برود باید استفاده بشود. حتی اگر یک درصد مانع از انتقال بیماری از شما به شخص دیگری بشود".

 

وقتی دیروز تصاویر بدون ماسک لینه‌کر منتشر شد و سیل انتقادها روانه او شد و برخی او را حتی به دورویی متهم کردند او با انتشار یک توییت عذرخواهی کرده و نوشت:" من به علت سن بالا وقتی وارد یک فروشگاه شدم فراموش کردم ماسک بزنم. تعجب کرده بودم که چرا مردم به من چپ چپ نگاه می کنند. بعد از یکی دو دقیقه متوجه شدم و سریع ماسک را زدم. حس بدی داشتم و خجالت زده بودم. از همه کسانی که آنجا حاضر بودند عذرخواهی می کنم".

 

1537099

عذرخواهی لینه‌کر بعد از بالا گرفتن انتقادها: سنم بالا رفته، یادم رفته بود!

 

 

دیدگاه‌ها