کد خبر : 1714755 | 29 مهر 1399 ساعت 23:21 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان اوزیل در آرسنال؟ حذف ستاره آلمانی از فهرست!

نام مسوت اوزیل، ستاره 32 ساله آلمانی از فهرست آرسنال در لیگ برتر کنار گذاشته شد.

پایان اوزیل در آرسنال؟ حذف ستاره آلمانی از فهرست!


به گزارش "ورزش سه"، اوضاع به بدترین شکل ممکن برای مسوت اوزیل پیش می رود و مدت هاست نامی از این هافبک پاسور و تکنیکی در زمین فوتبال نمی شنویم. مسوت اوزیل که لقب پردرآمدترین بازیکن تاریخ آرسنال را یدک می کشد، هنوز در این فصل لیگ برتر تحت هدایت میکل آرتتا بازی نکرده و از زمان شیوع ویروس کرونا حتی یک دقیقه هم برای توپچی ها به میدان نرفته است.

 

1526040

 

حالا نشریه دیلی میل مدعی شد نام این بازیکن از فهرست توپچی ها برای لیگ برتر حذف شده و به نظر دیگر شاهد حضور این بازیکن در ترکیب آرسنال نخواهیم بود. قرارداد این هافبک آلمانی در تابستان سال آینده با آرسنال به اتمام خواهد رسید و به نظر می رسد این باشگاه انگلیسی دیگر تمایلی به حفظ این هافبک گرانقیمت ندارد. سوکراتیس پاپاستاتوپولوس دیگر بازیکنی است که جایی در لهرست 25 نفره توپچی ها ندارد. در حال حاضر آرسنال 19 بازیکن غیربومی بیشتر از 21 سال دارد که دو بازیکن بیشتر از حد مجاز لیگ برتر و یوفا است.

 

نام مسوت اوزیل چندی قبل از فهرست آرسنال برای شرکت در لیگ اروپا نیز حذف شده بود و بدین ترتیب باید دوران شش ساله حضور او در لندن را تمام شده دانست. مسوت اوزیل شش سال قبل راهی آرسنال شده و البته در این سالها در به ثمر رسیدن 120 گل برای توپچی ها نقش داشته است.

دیدگاه‌ها