کد خبر : 1714819 | 30 مهر 1399 ساعت 11:12 | 215.7K بازدید | 14 دیدگاه

پرونده مظاهری و حکمی که تایپ شد

رشید: گل طلایی استقلال در وقت اضافی؟

آبی پوشان منتظر اعلام خبر پیروزی سنگربان تیمشان در پرونده شکایت باشگاه تراکتور هستند.

رشید: گل طلایی استقلال در وقت اضافی؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فصل گذشته را با ناکامی در 3 جام به پایان رساند و کسب سهمیه لیگ قهرمانان تنها دستاورد 3 کادرفنی این تیم بود. نتایج آبی ها در فصل گذشته و همچنین عملکرد سیدحسین حسینی در درون دروازه این تیم و از طرفی دیگر، نبود یک رقیب قدرتمند برای دروازه بان آبی پوشان، همگی مزید بر علت شد تا مدیران استقلال به دنبال جذب یک دروازه بان مطمئن باشند.


آبی ها در این راه موفق به جذب رشید مظاهری دروازه بان تیم ملی و تراکتور شدند که قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود. البته جدایی مظاهری و پیوستنش به استقلال به مذاق تبریزی ها خوش نیامد و آنها با شکایت به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، ادعا داشتند که فسخ مظاهری غیرقانونی بوده و او حق جدایی از تراکتور را ندارد.


در حالیکه در آستانه شروع لیگ بیستم هستیم، هنوز در این خصوص هیچ گونه رای یا بیانیه ای از سوی فدراسیون صادر نشده و این روزها طرفداران استقلال و تراکتور منتظر مشخص شدن نتیجه این شکایت هستند. شکایتی که زمان اعلام رای آن بسیار طولانی شده و بیش از حد معمول به طول انجامیده است.


به هر حال پرونده مظاهری و تراکتور به دلیل بعضی مسائل و پیچیدگی های خاص خودش، از کمیته تعیین وضعیت راهی کمیته انضباطی شد تا رای نهایی در این خصوص صادر شود که بالاخره در این دعوای حقوقی کدام طرف برنده ماجراست.


دو روز پیش بود که روزنامه خبرورزشی مدعی شد از راهرو های فدراسیون فوتبال خبر رسیده است که رای این پرونده به سود مظاهری صادر شده و آبی ها با اطمینان خاطر کامل می توانند از حضور این سنگربان باتجربه در ترکیب تیمشان مطمئن باشند.

 

1536699


ماجرا زمانی جالب می شود که محمد علیپور مدیرعامل تراکتور در نشست خبری که با اصحاب رسانه داشت، در مورد نتیجه پرونده شکایت این باشگاه از مظاهری، ترجیح داد احتیاط در صحبت هایش را رعایت کند و لحن پاسخگویی او به نحوی نبود که تراکتور را در جایگاه برنده این دعوای حقوقی نشان دهد.


علیپور در این نشست به جای اظهارنظر درخصوص نتیجه این پرونده گفت: برخی مسائل هستند که باید به صورت زیربنایی حل شود و دست ما نیست. با آقای زنوزی هم در این مورد صحبت کردیم. مهم این نیست که تعداد بند قراردهادیمان بالا باشد مهم این است که بندهای خوبی در قرارداد گنجانده شود. حکم فعلا صادر نشده و دو سه روز آینده صادر خواهد شد. باید منتظر بمانیم تا آن روز که اگر در یک مورد محکوم شدیم اقداماتی که باید را انجام دهیم.


اینگونه از صحبت های علیپور برداشت می شود که ظاهرا بندهایی در قرارداد مظاهری بوده که به این سنگربان با کیفیت اجازه جدایی از تراکتور را داده و مظاهری نیز پس از مشورت با وکیلش، به همین بندها استناد کرده و قراردادش را با تبریزی ها فسخ کرده است. فسخی که گویا خود تراکتوری ها نیز رفته رفته به درست بودن آن اذعان می کنند.


به هر حال استقلالی ها تا زمان صدور رای قطعی این پرونده باید منتظر بمانند ولی با توجه به نظرات وکلای استقلال و مظاهری، ظاهرا روند به نحوی بوده که سنگربان آبی پوشان می تواند در این دعوای حقوقی برنده شود و به همین دلیل مظاهری با خیال آسوده در تمرینات و بازی های تدارکاتی استقلال حضور داشته است.

دیدگاه‌ها