کد خبر : 1714858 | 30 مهر 1399 ساعت 14:58 | 39.3K بازدید | 1 دیدگاه

مربی شاختار:

8 بازیکن اصلی را ندارم، شما از راموس می پرسید؟

سرمربی شاختار از غیبت هشت بازیکن مهمش در بازی امشب برابر رئال مادرید خبر داد.

8 بازیکن اصلی را ندارم، شما از راموس می پرسید؟

به گزارش "ورزش سه" شاختار دونتسک امشب در ورزشگاه دی استفانو برابر رئال مادرید به میدان خواهد رفت. این نخستین بازی دو تیم در لیگ قهرمانان فصل 21-2020 محسوب می شود.

مربی شاختار چند روز پیش گفته بود که 10 بازیکن تیمش در شرایطی هستند که توان 25 دقیقه بازی را هم ندارند و در نهایت هشت تای آنها با تیم به مادرید سفر نکردند. شاختار در بازی قبلی با هفت بازیکن 20 ساله به میدان رفت و برای بازی امشب وضعیت خوبی ندارد.

 

 

1537171

 

 

لوئیس کاسترو مربی پرتغالی شاختار در نشست خبری بازی با رئال و در پاسخ به سوالی در مورد غیبت سرخیو راموس در ترکیب رئال گفت:« ما در بدترین وضعیت به مادرید آمده ایم. هشت بازیکن اصلی تیم با ما سفر نکردند و خیلی از بازیکنان تجربه حضور در چنین دیدار بزرگی را ندارند. ترکیب اصلی تیم یک ترکیب جدید است که قبلا کنار هم به میدان نرفته اند بعد شما از من در مورد غیبت سرخیو راموس سوال می کنید؟»

 

 

1537474

 

 

کاسترو ادامه داد:« بله راموس بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است ولی جای او را یک مدافع 50 میلیون یورویی(ادر میلیتائو) پر خواهد کرد. شاید او در اندازه های راموس نباشد ولی این تفاوت بین ما و رئال است. تا آخرین لحظه در مورد 10 بازیکن تردیدهایی داشتیم. آنها توان 20 دقیقه بازی را هم نداشتند و در نهایت هشت بازیکن در خانه ماندند. در آخرین بازی ما با هفت بازیکن 20 ساله به میدان رفتیم.»

 

دیدگاه‌ها