کد خبر : 1714932 | 30 مهر 1399 ساعت 21:06 | 55.6K بازدید | 3 دیدگاه

تا سه شنبه پنجره استقلال باز می شود

400 هزار دلار به حساب شفر واریز شد

عضو هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که تاکنون 400 هزار دلار از بدهی وینفرد شفر پرداخت شده است.

400 هزار دلار به حساب شفر واریز شد

به گزارش "ورزش سه"، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با رادیو ایران ضمن تأیید واریز مبلغی از بدهی شفر اعلام کرد تاکنون 400 هزار دلار به حساب سرمربی سابق این تیم واریز شده است.


نظری در این گفتگو با بیان اینکه شرایط باشگاه استقلال آنقدر بغرنج بوده و آنقدر اولویت وجود داشته که هنوز بحثی درباره انتخاب مدیرعامل صورت نگرفته است، درباره بدهی استقلال به وینفرد شفر تصریح کرد: ما پس از برکناری مدیرعامل سه اولویت را در نظر گرفتیم.


وی ادامه داد: اولویت نخست تعیین سرمربی تیم بود. تیم به نوعی وضعیت نامطلوبی داشت و به سمت گسست می‌ رفت که در زمان خوبی این اتفاق افتاد. دومین دغدغه باز کردن پنجره نقل ‌و انتقالات و مورد سوم نیز کسب مجوز حرفه ‌ای بود که موارد دوم و سوم در هم تنیده هستند.


نظری گفت: کارمان برای کسب مجوز به پایان رسیده است. همچنین طی شش هفت روز آینده پنجره نقل ‌و انتقالات ما به طور قطعی باز می‌شود. دیروز 200 هزار دلار به حساب شفر حواله شد. البته با توجه به شرایطی که در انتقال پول ‌ها در سطح بین‌ المللی داریم، مجبور شدیم از راه‌های دیگری این کار را انجام بدهیم. طبیعتا با توجه به اینکه قرار است پول حواله شود، این کار کمی زمان ‌بر است و فکر می‌کنم اکنون این مبلغ الان به حساب شفر نشسته باشد.


عضو هیئت مدیره استقلال گفت: 200 هزار دلار هم امروز حواله شد که روی هم 400 هزار دلار می ‌شود. تقریبا حدود 200 هزار دلار دیگر هم باقی مانده است که طی یکی دو روز آینده کار حواله کردن آن انجام می ‌شود. درباره پول جپاروف و طلب باشگاه پاختاکور هم باید بگویم که دوشنبه یا سه‌ شنبه پرداخت پول را به سرانجام می‌رسانیم تا پنجره نقل ‌و انتقالات باشگاه تا پایان هفته بعد باز شود.

دیدگاه‌ها