کد خبر : 1715004 | 01 آبان 1399 ساعت 11:51 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکنان تاثیرگذاری گرفتیم

فخرالدینی: تعویق لیگ به نفع تراکتور نیست

مدافع تراکتور می‌گوید قبول ندارد که به تعویق افتادن بازی‌ها فقط به سود سرخپوشان تبریزی است بلکه به نفع همه تیم‌ها است.

 فخرالدینی: تعویق لیگ به نفع تراکتور نیست

به گزارش ورزش سه میلاد فخرالدینی در خصوص به  تعویق افتادن بازی های لیگ برتر و اعتقاد  برخی مبنی بر اینکه این موضوع به نفع تیم هایی مثل تراکتور و استقلال است گفت: نمی توان گفت به سود  تراکتور است و  به نفع کل تیم ها است زیرا به هماهنگی لازم می‌رسند. تمام این حرف ها  بهانه است. به  نظرم به سود  همه تیم‌ها است زیرا تغییرات داشته اند.


او در مورد خریدهای جدید تراکتور ادامه داد: به نظرم  خرید‌های خوبی صورت گرفته و بازیکنانی که گرفتیم همگی از تاثیر گذار های تیم هایشان بودند و می توانند کمک کنند.


این بازیکن در خصوص تقابل تراکتور با نفت مسجد سلیمان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی با نفت مسجدسلیمان سخت است زیرا تیم های خوزستانی همیشه به معنای واقعی فوتبال بازی می کنند. از آن جهت که سخت است که شماها  لازم را  نداریم و محکوم به برد هستیم. امیدوارم بازی خوب و با کیفیتی ارائه دهیم.


فخرالدینی در پایان در پاسخ به این سوال که نسبت به سال های گذشته که در تراکتور بوده و یکی دو سال اخیر به نظرش این تیم چه تفسیری در روندش  داشته افزود:  در فوتبال حرفه‌ای همیشه تغییرات وجود دارد و هیچ بازیکنی تا آخر عمرش در یک تیم نمی ماند .من هم در مقطعی  جدا شدم و  دوباره شرایط مهیا شد و برگشتم ولی این را بگویم که شرایط باشگاه خیلی بهتر شده و امکانات اولیه را داریم باید  از آن به خوبی استفاده تا بتوانیم بهتر عمل کنیم.

دیدگاه‌ها