کد خبر : 1715015 | 01 آبان 1399 ساعت 12:55 | 41.9K بازدید | 3 دیدگاه

جان‌فرانکو زولا

پتر چک 38ساله به راحتی جانشین کپا می‌شود

جان‌فرانکو زولا مربی سابق چلسی از اضافه شدن شگفت‌انگیز نام پتر چک به فهرست این تیم دفاع کرده و می‌گوید چک در38سالگی هم می‌تواند جانشین کپا باشد.

پتر چک 38ساله به راحتی جانشین کپا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام شگفت‌انگیز باشگاه چلسی مبنی بر اینکه نام پتر چک اسطوره 38ساله این تیم به فهرست بازیکنان اضافه شده جان‌فرانکو زولا مربی سابق چلسی می‌گوید با اینکه چنین اقدامی برایش عجیب بوده ولی شکی ندارد که چک حتی در 38سالگی می‌تواند جانشین کپا سنگربان جوان و پراشتباه این تیم بشود.

 

1537702

 

وقتی فرانک لمپارد فهرست تیم خود برای دیدارهای آتی در لیگ برتر را اعلام کرد قرار گرفتن نام پتر چک در این فهرست برای خیلی ها تعجب آور بود. چک در سال 2019 بازنشسته شده و در شانزده ماه گذشته در چلسی پست مدیریتی داشت.

 

1537700

 

زولا اما در این باره گفت: " این تصمیم برایم واقعاً تعجب آور بود. اما واقعیت این است که سی و هشت سالگی، به خصوص برای یک دروازه بان، این روزها سن نرمالی است. پتر توانایی باورنکردنی دارد و تجربه اش بی نظیر است. راستش را بخواهید نمی دانم الان از نظر بدنی چه وضعی دارد ولی با تجربه و قابلیتش به عنوان یک دروازه بان من شک ندارم که از پس این کار برخواهد آمد".

 

 

دیدگاه‌ها