کد خبر : 1715045 | 01 آبان 1399 ساعت 16:09 | 43.4K بازدید | 1 دیدگاه

مربی لاس پالماس:

رئال هم پدیده بارسا را می خواست ولی ریسک نکرد

پپه مل سرمربی لاس پالماس فاش ساخت که رئال مادرید نیز خواهان جذب پدری گونزالس بود.

رئال هم پدیده بارسا را می خواست ولی ریسک نکرد

به گزارش "ورزش سه"، پدری گونزالس زمستان گذشته بود که از لاس پالماس به بارسلونا پیوست و از تابستان به جمع آبی اناری ها اضافه شد. پدری در تمرینات پیش فصل توانست رضایت رونالد کومان را جلب کند و در فهرست تیم اول بارسا نامش به ثبت رسید در حالی که تنها 17 سال دارد.

 

 

1537722

 

 

پدری که در 4 بازی ابتدایی بارسا در لالیگا توانسته بازی های خوبی انجام دهد، سه شنبه شب در برتری 5-1 بارسا بر فرانس واروش توانست گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. او روی ریباند شوت عثمان دمبله توانست دروازه تیم مجار را باز کند.

پدری همچون آنسو فاتی حالا قبل از 18 سالگی توانسته گلزنی در لیگ قهرمانان را تجربه کند. جالب اینکه پدری که گواهینامه ندارد، با تاکسی به ورزشگاه آمده بود و با تاکسی نیز نوکمپ را ترک کرد. ستاره ای که بارسا برای جذب او تنها 5 میلیون یورو هزینه کرد و به نظر آینده خوبی در انتظارش خواهد بود.

 

 

1537723

 

 

پپه مل مربی لاس پالماس در مورد پدری به اوندا سرو گفت:« من برای اولین بار وقتی پدری 16 سال داشت به او میدان دادم و مطمئنم که اگر در بارسا میدان ببیند، می تواند خودش را اثبات کند. بازی در تیمی مثل بارسا با این همه ستاره می تواند بسیار به پیشرفت او کمک کند.»

 

سرمربی لاس پالماس ادامه داد:« در هفتادمین سالگرد تاسیس باشگاه، چند نماینده از رئال میهمان ما بودند و ما در آن مقطع به پول نیاز داشتیم. با آنها صحبت کردم و گفتم پدری می تواند تبدیل به یک ستاره بزرگ شده و در 10 سال پیش رو هافبکی بزرگ برای رئال باشد اما در نهایت آنها ریسک نکردند و این بارسا بود که شجاعت بیشتری به خرج داد و پدری را جذب کرد.»

 

دیدگاه‌ها