کد خبر : 1715063 | 01 آبان 1399 ساعت 18:25 | 72.3K بازدید | 4 دیدگاه

فسخ قرارداد بازیکن اسپانیایی به خاطر قلیان (عکس)

لاس پالماس قرارداد بازیکن خود را به دلیل کشیدن قلیان و نقض پرتوکل های بهداشتی فسخ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، باشگاه لاس پالماس با انتشار تصاویری، دلایل فسخ قرارداد پدرو دومینگز پلاساراس ملقب به تانا را اعلام کرد. این بازیکن تا سال 2023 قرارداد داشت اما به طور ناگهانی با فسخ قراردادش مواجه شد.

لاس پالماس چند کارآگاه خصوصی را استخدام کرده بود تا دومینگز را تعقیب کنند. کارآگاهان در گزارش خود تصاویر و مدارکی را در اختیار باشگاه لاس پالماس قرار داده بودند که این بازیکن چند بار در حال قلیان کشیدن در کافه ای به نام "اوسیریس" رویت شده بود. 

 

 

1537763

 

 

در حقیقت تانا دو روز پیش از بازی مقابل الچه به همراه نامزدش در این کافه در حال قلیان کشیدن رویت شده بود. کارآگاه های استخدام شده در گزارش خود نوشته اند:«بازیکن مذکور به همراه نامزد خود هر کدام یک قلیان انتخاب کرده بودند و در حال استفاده از تلفن همراه و نوشیدن آب بودند.»

در این گزارش همچنین به این نکته اشاره شده است که بازیکن مذکور چندین بار با خودروی خود بالاتر از سرعت مجاز حرکت کرده، در یک قایق در جشن شرکت کرده، بارها قوانین فاصله گذاری اجتماعی را شکسته و در دورانی که به بهانه مصدومیت بازی نمی کرده، فعالیت های خطرناک انجام داده است.

 

 

1537764

 

دیدگاه‌ها