کد خبر : 1715107 | 02 آبان 1399 ساعت 00:35 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی های پرگل میلان، تاتنهام و لستر در لیگ اروپا

تیم های میلان، تاتنهام و لسترسیتی در اولین دیدارشان در رقابت های این فصل لیگ اروپا، مقابل حریفان‌شان به پیروزی رسیدند.

پیروزی های پرگل میلان، تاتنهام و لستر در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، میلانی ها که فصل جدید سری آ را با 4 پیروزی پیاپی آغاز کردند، امشب هم در خانه سلتیک به پیروزی 3-1 رسیدند. تاتنهام و لسترسیتی هم که میزبان تیم های لاسک لینز و زوریا لوهانسک بودند، با نتیجه مشابه 3-0 حریفان شان را شکست دادند.

میلانی ها برای باز کردن میزبان اسکاتلندی شان تنها به 14 دقیقه زمان نیاز داشتند. روی ارسال سامو کاستیخو بود که راده کرونیچ بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و روسونری را پیش انداخت.

برتری میلانی‌ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 42، این تیم به گل دوم رسید. روی حرکت خوب تئو هرناندز از سمت چپ و پاس دقیق او، براهیم دیاز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، کار را تمام کرد.

در نیمه دوم تیم میزبان با چند تعویض شرایط را به سود خود تغییر داد و در دقیقه 76، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ضربه کرنر رایان کریستی بود که محمد الیونسی با ضربه سر دروازه میلان را باز کرد.

در دقایق باقی مانده تیم میزبان تلاش کرد تا به گل تساوی برسد اما این میلانی ها بودند که در دقیقه 90 به گل سوم رسیدند. این بار الکسیس سائلماکرز بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال کوتاه او را ینس پیتر هاگه موفق به گلزنی شد تا میلان در این دیدار به پیروزی 3-1 برسد.

 

1537827

 

تاتنهام هم که در ورزشگاه خانگی اش از تیم اتریشی لاسک پذیرایی می کرد، با گل های لوکاس مورا، آندرس آندراده (گل به خودی) و سون هیونگ مین به پیروزی رسید.

در دقیقه 18 بود که لوکاس مورا روی پاس وینیسیوس دروازه لاسک را باز کرد و در دقیقه 27، گل به خودی آندراده، اختلاف را به دو گل افزایش داد. این نتیجه تا دقیقه 84، وینیسیوس بار دیگر در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او را سون هیونگ مین تبدیل به گل سوم کرد.

 

1537828

 

لسترسیتی نیز برابر زوریا از اوکراین کار سختی نداشت و با سه گل به برتری رسید. گل های تیم برندان راجرز در این دیدار را جیمز مدیسون (29)، هاروی بارنز (45) و کلچی ایهیناچو (67) به پیروزی رسیدند.

دیدگاه‌ها