کد خبر : 1715114 | 02 آبان 1399 ساعت 10:00 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمله دوباره کنسیسائو به پپ: رفتارش ناخوشایند بود

سرژیو کنسیسائو سرمربی پورتو با اشاره به دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به انتقاد دوباره از پپ گواردیولا پرداخته و رفتار او را به شدت ناخوشایند توصیف کرد.

حمله دوباره کنسیسائو به پپ: رفتارش ناخوشایند بود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دو تیم منچسترسیتی و پورتو که روز چهارشنبه در اولین هفته از لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی سیتی برگزار شد و با پیروزی 3-1 این تیم به پایان رسید مربیان دو تیم پپ گواردیولا و سرژیو کنسیسائو در کنار زمین درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند که خبرساز شد. کنسیسائو حالا بار دیگر به انتقاد از پپ دست زده و می گوید رفتار او در این بازی به شدت ناخوشایند بوده.

 

1537839

 

کنسیسائو در مصاحبه ای با رسانه های پرتغالی در این باره گفت: " خیلی چیزها هست که من باید از گواردیولا یاد بگیرم. نوع تحت فشار گذاشتن داورها، نحوه صحبت کردن با بازیکنان حریف و نیمکت تیم حریف".

 

1537680

 

سرمربی پورتو در ادامه گفت: " گواردیولا الگوی عالی ای است. من باید اینها را یاد بگیرم. نیمکت ما در مقایسه با نیمکت حریف مثل فرشته بود. گواردیولا وقتی درباره کشور ما حرف زد کلمات زشتی به زبان آورد. رفتار او به شدت ناخوشایند بود. البته کل نیمکت سیتی همینطور بودند درحالیکه اگر قرار بود یک نیمکت در آن بازی اعتراض داشته باشد آن نیمکت باید نیمکت پورتو می بود چون در آن بازی همه چیز علیه ما بود".

 

 

دیدگاه‌ها