کد خبر : 1715231 | 02 آبان 1399 ساعت 22:38 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: مسی در کنار رونالدو بهترین است

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید از حضور در ال کلاسیکو برابر بارسلونا خوشحال است.

کورتوا: مسی در کنار رونالدو بهترین است


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از قبول شکست برابر کادیز و شاختار در شرایطی به مصاف بارسلونا در ال کلاسیکو می رود که حال و روز چندان خوشی ندارد. تیبو کورتوا مدعی شد هر کودکی آرزوی حضور در ال کلاسیکو را در سر داشته و او خوشحال است که برابر بازیکنی مانند لیونل مسی به میدان می رود.

 

1528268

 

تیبو کورتوا گفت: "ال کلاسیکو یک مسابقه بسیار خاص و ویژه است. در دوران کودکی شما آرزو می کنید در چنین مسابقه ای حضور یابید و اگر بتوانید این بازی را از تلویزیون تماشا می کنید. همیشه بازی های زیبایی بین رئال مادرید و بارسلونا شکل می گیرید و این دو تیم رقیب شماره یک یکدیگر هستند. شما همیشه آرزو دارید بتوانید روزی در ال کلاسیکو به میدان بروید.

 

یک روز رئال مادرید در اوج قرار دارد و روز دیگر بارسلونا از شرایط خوبی برخوردار است. ما در چنین مسابقاتی سعی می کنیم نقشی در پیروزی تیم مان ایفا کنیم و من امیدوارم روز شنبه بتوانم با لباس رئال مادرید در برابر بارسا پیروز شوم. لیونل مسی بازیکنی خاصی محسوب شده و در کنار کریستیانو رونالدو در بین بهترین بازیکنان به شمار می آید. از اینکه روزی می توانم برای فرزندان و نوه هایم تعریف کنم که برابر مسی بازی می کردم بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها