کد خبر : 1715383 | 03 آبان 1399 ساعت 20:40 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

سرخیو راموس: پنالتی روی من قطعا درست بود

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید برتری مقابل بارسلونا را ارزشمند توصیف کرد.

سرخیو راموس: پنالتی روی من قطعا درست بود

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس یک بار دیگر در دیدارهای ال کلاسیکو فوق العاده ظاهر شده و علاوه بر درخشش در فاز دفاعی، موفق شد گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. سرخیو راموس در پایان بازی مدعی شد انتقادات مسیر باشگاه را تغییر نمی دهد و البته پنالتی اعلام شده روی او کاملا درست بوده است.

 

1538243

 

سرخیو راموس گفت: "ال کلاسیکو یک فرصت خاص و ویژه است و انگیزه ای اضافی به شما می دهد. بعد از سپری کردن یک هفته تلخ باید متحد بود و دیگر فرصتی برای پشیمانی وجود ندارد. در طول فصل گاهی شما مقاطع بدی را سپری می کنید و امیدوارید این مقطع تنها یک هفته طول بکشد.  این پیروزی از نظر ذهنی برای ما بسیار خوب است. ما موفق شده ایم بر انتقادات غلبه کنیم و از این مضوع خوشحالیم، کسب پیروزی در خانه رقیب همیشه بسیار ارزشمند است.

 

هر دو تیم از نظر دفاعی قدرتمند بوده، فضایی به یکدیگر نمی دهند و احترام زیادی برای هم قائل هستیم. ما موفق شدیم دروازه بارسلونا را باز کرده و کار کنیم که توپ در مالکیت حریف نباشد که این باعث ضربه زدن به آنها شد. در نیمه دوم و بعد از زدن گل برتری به خوبی دفاع کردیم و در مجموع خوب ظاهر شدیم.  کل بازیکنان تیم امروز تعهد شان را نشان داد، انتقادات به ما آسیب نمی رساند و ما مسیرمان را ادامه می دهیم. من 16 سال است در این باشگاه هستم و هفته بحرانی در رئال مادرید دو بازی طول می کشد، این موارد هدف ما را تغییر نمی‌ دهد و ما به مسیر ادامه می ‌دهیم.

 

من فکر می کنم پنالتی کاملا واضح بود. وقتی من می خواستم بپرم بازیکن حریف من را گرفت و این کاملا روشن است. انتقاد از داور برای خطایی که واضح است منصفانه نخواهد بود."

دیدگاه‌ها