کد خبر : 1715474 | 04 آبان 1399 ساعت 14:20 | 74.3K بازدید | 9 دیدگاه

دادگاه صحرایی برای مونوئرا

کومان به داور ال کلاسیکو؛ توضیح می خواهم آقا (عکس)

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان ال کلاسیکو کنار خط ماند و از داور به خاطر صحنه های جنجالی بازی توضیح خواست.

کومان به داور ال کلاسیکو؛ توضیح می خواهم آقا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با هدایت رونالد کومان روز گذشته در نوکمپ 1-3 به رئال مادرید باخت. با توجه به شرایط متفاوت دو تیم، خیلی ها منتظر شکست رئال بودند ولی شاگردان زیدان توانستند از این آزمون سخت سربلند خارج شوند.

بازی صحنه های داوری زیادی هم داشت و به خصوص بارسلونا از خوان مارتینس مونوئرا داور بازی بسیار گلایه دارند. اعتراض اصلی بارسلونا روی پنالتی رئال است که با دخالت وی ای آر همراه بود.

 

 

1538434

 

1538436

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا پس از سوت پایان بازی کنار زمین ایستاد و با تک تک بازیکنانش و نیز بازیکنان رئال دست داد و مننظر مانتد تا داور به سمت تونل بیاید. او که بسیار ناراحت بود، وقتی به خوان مونوئرا رسید با او دست داد و گفت:« برای چه؟ برای چه؟ تصاویر بازی قبلی ما با ختافه را دیده ای؟ چرا فقط دو دخالت وی ای آر برای ما؟ چرا همیشه وی ای آر علیه بارسلوناست؟»

 

 

1538438

 

1538435

 

1538437

 

 

داور اما بدون اینکه پاسخ کومان را بدهد راهی رختکن شد و ترجیح داد به حواشی دامن نزند.

کومان اما به این اکتفا نکرد و در نشست خبری گفت:« به داور گفتم که امیدوارم بتوانی برایم در مورد وی ای آر در اسپانیا توضیح بدهی. در 5 هفته ابتدایی لالیگا وی ای آر فقط علیه ما بوده است. در صحنه پنالتی روی مسی در بازی با سویا دخالتی نکرد. دو صحنه در بازی ختافه بود که می توانست منجر به اخراج بازیکن حریف شود ولی بازهم وی ای آر دخالت نکرد. چرا وی ای آر فقط علیه ماست؟»

 

دیدگاه‌ها