کد خبر : 1715562 | 04 آبان 1399 ساعت 22:18 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو فونسکا:

با میلان بازی داریم، نه با زلاتان!

پائولو فونسکا، سرمربی رم به تمجید از عملکرد زلاتان، ستاره سوئدی روسونری پرداخته است.

با میلان بازی داریم، نه با زلاتان!

به کزارش "ورزش سه"، میلان در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای داشته و با درخشش زلاتان و کسب پنج پیروزی از پنج بازی با اقتدار در صدر جدول سری آ قرار گرفته است. در آستانه تقابل فردا شب میلان با رم، پائولو فونسکا مدعی شد تیمش قصد دارد قدرت خود را در این مسابقه به اثبات برساند.

 

1538554

 

پائولو فونسکا گفت: "زلاتان ابراهیموویچ قطعا یک بازیکن حرفه ای و بزرگ است، در غیر این صورت نمی توانست اینگونه در 39 سالگی نیز بازی کند. اما مسابقه فردا شب ما تقابل با زلاتان نیست، بلکه رویارویی با میلان خواهد بود. من فقط با در نظر گرفتن یک بازیکن تیمم را آماده این دیدار نمی کنم و ما به فکر کل تیم حریف هستیم. دیدار برابر میلان یک مسابقه جالب و فنی خواهد بود و هر دو طرف خواهان پیروزی هستند. ما می خواهیم ثابت کنیم تیم بزرگی هستیم.

 

مقایسه ادین ژکو با زلاتان؟ آنها هر دو بازیکن بسیار مهمی هستند. با این حال من نمی خواهم آنها را با هم مقایسه کنم، زیرا هر روز با لاتان کار نمی کنم. اما می توانم به شما بگویم که ادین ژکو چقدر برای ما مهم است. آنها دو بازیکنی هستند که در یک پست بازی می کنند، اما ویژگی هایی مشابه دارند. اما برای من مهم این است که ژکو بازیکن بزرگی بوده که احساسی خوب و انگیزه زیادی دارد.

 

شرایط کریس اسمالینگ؟ او اوضاع مساعدی دارد اما برای فردا آماده نیست. من فکر می کنم اسمالیمگ می تواند در لیگ اروپا به ترکیب رم بازگردد."

دیدگاه‌ها