کد خبر : 1715572 | 04 آبان 1399 ساعت 23:00 | 258.7K بازدید | 2 دیدگاه

نجات الدحیل از بحران با رضاییان، بدون خلیل‌زاده؛

شلیک رامین قلب شجاع را شکست!

الدحیل قطر با گل استثنایی بازیکن ایرانی خود موفق به کسب پیروزی ارزشمندی مقابل الریان شد.

شلیک رامین قلب شجاع را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل که مثل چهار بازی قبل رامین رضاییان را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در استادیوم ثانی بن جاسم مقابل الریان رده چهارمی قرار گرفت.

 

الریان در دقیقه ۴۲ با پاس به عقب یوهان بولی و شوت محکم و سرضرب یاسین براهیمی دروازه یاران رضاییان را باز کرد تا الدحیل با شکست یک بر صفر نیمه اول را پشت سر بگذارد.

 

 

1538575

 

 

الدحیل در دقیقه ۶۷ روی نفوذ محمد مونتاری و خطای مدافع الریان، صاحب یک ضربه پنالتی شد که دودو این فرصت را تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

الریان که از شجاع خلیل‌زاده در این مسابقه بهره نمی‌برد و این بازیکن را به جای فهرست، روی جایگاه تماشاگران داشت، به دنبال کسب تساوی خانگی زیر بار حملات الدحیل بود ولی در لحظات آخر یک بازیکن ایرانی حاضر در زمین نتیجه را تغییر داد.

 

 

1538569

 

 

رامین رضاییان که در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا یک گل تماشایی از روی ضربه ایستگاهی مقابل شارجه امارات به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۳+۹۰ بازی امشب برابر الریان نیز از پشت قوس محوطه جریمه، ضربه آزاد الدحیل را با شوت فنی و استثنایی به کنج دروازه زد تا پس از دفع ناقص فهد بکر، توپ تبدیل به گل شود.

 

 

1538568

 

 

الدحیل که طی پنج مسابقه اخیر داخلی و آسیایی چهار باخت تجربه کرده و تنها یک برد به دست آورده بود، امشب با گل استثنایی رامین رضاییان توانست به برتری ۲ بر یک مقابل الریان دست پیدا کند تا ۹ امتیازی شود و با یک پله بالاتر نسبت به یاران خلیل‌زاده، در جایگاه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر بایستد.

 

رامین رضاییان در حالی توانست دومین گل خود با پیراهن الدحیل را به ثمر رساند که در نخستین بازی برای این تیم در هفته اول لیگ ستارگان نیز یک پاس گل داده بود.

 

 

1538576

 

1538577

 

1538578

 

دیدگاه‌ها