کد خبر : 1715623 | 05 آبان 1399 ساعت 12:35 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال مجازات رونالدو به دلیل نقض پروتکل کرونا

وزیر ورزش ایتالیا اعلام کرد تحقیقات از کریستیانو رونالدو درباره ادعای نقض پروتکل‌های کرونایی آغاز شده است.

احتمال مجازات رونالدو به دلیل نقض پروتکل کرونا

به گزارش "ورزش سه"، وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا می‌گوید تحقیقات از کریستیانو رونالدو درباره ادعای نقض پروتکل‌های کرونا توسط او آغاز شده است. این تحقیقات به ماه گذشته میلادی برمیگردد،  زمانیکه پاسخ تست کرونای رونالدو مثبت شد. بعد از آن ادعاهایی مطرح شد که رونالدو با وجود این تست مثبت پروتکل‌های کرونا در ایتالیا را نقض کرده است.

 

1538663

 

در میانه وقفه مسابقات باشگاهی و شرکت بازیکنان در بازی‌های ملی، رونالدو بعد از حضور در بازی‌های پرتغال مقابل اسپانیا و فرانسه با مثبت شدن تست کرونای خود مواجه شد و در بازی بعدی پرتغال مقابل سوئد شرکت نکرد. رونالدو مستقیماً وارد قرنطینه شد.

 

رونالدو بازی بعدی یوونتوس مقابل دیناموکیف را هم از دست داد و یک روز بعد تست بعدی او هم مثبت شد. به همین علت رونالدو دیشب در دیدار یوونتوس مقابل هلاس ورونا هم غایب بود. او باید پیش از دیدار بعدی یوونتوس مقابل بارسلونا، 24 ساعت قبل از شروع مسابقه یک تست کرونای دیگر بدهد تا مشخص شود آیا می‌تواند در این بازی به مصاف مسی و یارانش برود یا نه.

 

اما با توجه به صحبتهای وزیر ورزش ایتالیا، ممکن است رونالدو به دلیل نقض پروتکل‌های قرنطینه با مجازات روبرو شود. گفته می‌شود او بدون توجه به پروتکل‌ها و برخلاف قوانین اردوی تیم ملی پرتغال را ترک کرد و با هواپیمای شخصیاش به تورین بازگشت.

 

1538666

 

وزیر ورزش ایتالیا در این باره گفت: " کریستیانو به پروتکل‌ها احترام نگذاشت و دادستان کل ایتالیا برای اثبات این ادعا تحقیقات را آغاز کرده است".

 

اسپادافورا در ادامه گفت: " این ویروس به ما یاد داد که هیچ استثنایی در کار نیست. افراد زیادی سعی کرده اند تا حد ممکن پروتکل‌ها را رعایت کنند ولی در نهایت تنها راه حل در خانه ماندن است. من با تمام احترامی که برای رونالدو قائلم در این باره با او صحبت نکرده ام. او در پروازش به تورین پروتکل‌ها را نقض کرد.  تحقیقات دیگری هم توسط دادستان تورین در این باره در جریان است".

 

 

دیدگاه‌ها