کد خبر : 1715629 | 05 آبان 1399 ساعت 13:10 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

در رئال همه راه‌ها به تمدید راموس ختم می‌شود

آ اس می‌گوید رئال مادرید پیشنهاد تمدید قراردادی یک ساله به سرخیو راموس ارائه داد و مشخص نیست راموس چنین پیشنهادی را قبول می‌کند یا نه.

در رئال همه راه‌ها به تمدید راموس ختم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید باشگاه رئال مادرید قصد دارد در پایان سال 2021 که قرارداد سرخیو راموس به پایان می‌رسد به او تنها پیشنهاد تمدیدی یک ساله ارائه دهد ولی با توجه به اینکه گفته می‌شود راموس دست کم مایل است تمدید قراردادش دو ساله باشد مشخص نیست سرنوشت او در باشگاه مادریدی چه خواهد شد.

 

1538341

 

البته پیروزی بر بارسا در ال کلاسیکوی اخیر با درخشش راموس مسلماً دست او را پرتر از همیشه خواهد کرد. با توجه به پایان قرارداد راموس در پایان فصل جاری او از ماه ژانویه طبق قانون می‌تواند با هر باشگاهی که مایل باشد مذاکره کند.

 

ولی کاپیتان رئال مادرید و باشگاه مادریدی چاره ای ندارند جز اینکه بعد از شانزده سال همکاری پربازده و با توجه به محبوبیت خیره کننده راموس نزد هواداران به نتیجه‌ای دست پیدا کنند که برای همه طرفین راضی کننده باشد. رئال مادرید کافی است به این آمار توجه کند که در هشت بازی اخیری که رئال در اروپا بدون حضور کاپیتان راموس به میدان رفته هفت بار شکست خورده است. آماری که هواداران دائماً آن را به مدیریت باشگاه یادآوری کرده و خواهند کرد.

 

1538339

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید در جشن قهرمانی فصل گذشته این باشگاه گفت: " راموس فوتبالش را در رئال تمام می‌کند. او اینجا فراتر از یک کاپیتان است". ولی فارغ از از این صحبتهای عمومی در مادرید تقریباً همه می‌دانند که پرز مایل نیست بازیکنان پا به سن گذاشته بیشتر از تاریخ مشخصی به حضور در این تیم ادامه دهند. اینکه از شروع مذاکرات دو طرف چندین ماه می‌گذرد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست نشان می‌دهد که کار برای هر دو طرف دشوارتر از آن است که به نظر می‌رسد.

 

 

دیدگاه‌ها