کد خبر : 1715734 | 05 آبان 1399 ساعت 21:20 | 46.1K بازدید | 2 دیدگاه

نتیجه جلسه هیئت مدیره بارسلونا مشخص شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که نتیجه جلسه هیئت مدیره بارسلونا مشخص شده که بر اساس آن جوزپ بارتومئو فعلا به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

نتیجه جلسه هیئت مدیره بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا طی یکی دو فصل گذشته اصلاً اوضاع خوبی را تجربه نکرده است. آنها در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه فاجعه‌بار 8-2 برابر بایرن مونیخ شکست خوردند تا سنگین ترین باخت این تیم در تاریخ رقابت های چمپیونزلیگ رقم خورده باشد.

 

بعد از پایان فوق‌العاده بد فصل گذشته برای بلوگرانا، تصمیماتی در این تیم اتخاذ شد. در ابتدا کیکه ستین سرمربی بارسا از سمت خود برکنار شد و جای خود را به رونالد کومان هلندی داد؛ از طرف دیگر اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه کاتالانی نیز بعد از حواشی فراوان بالاخره از این تیم جدا شد.

 

 

1537984

 

 

با وجود ایجاد این تغییرات در بارسلونا اما بسیاری از هواداران این تیم اعتقاد داشته و دارند که مشکل این تیم مدیریتی است و جوزپ بارتومئو باید از سمت ریاست باشگاه کناره گیری کند. در حالی که چند ماه دیگر دوره ریاست بارسلونا به پایان خواهد رسید اما در این مدت بارها گفته شد که احتمال برکناری زودهنگام او نیز وجود دارد.

 

در همین رابطه امروز صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه هیئت مدیره بارسلونا بعد از شکست این تیم در ال کلاسیکو تشکیل جلسه داده تا در مورد بارتومئو تصمیم گیری کند اما حالا منابع اسپانیایی گزارش می‌دهند که نتیجه این جلسه رای اعتماد به رئیس بارسلونا بوده و او فعلاً به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها