کد خبر : 1715735 | 05 آبان 1399 ساعت 21:27 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

تونی کروس: هیچوقت به زیدان شک نکردیم

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید از اهمیت برتری در بازی مقابل مونشن گلادباخ سخن گفت.

تونی کروس: هیچوقت به زیدان شک نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اولین هفته لیگ قهرمانان در برنابئو برابر شاختار دونتسک با نتیجه 2-3 مغلوب شد و حالا چاره ای جز کسب برتری در آلمان مقابل گلادباخ ندارد. تونی کروس در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد قصد دارد در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کند.

 

تونی کروس گفت: "ما همین حالا از اهمیت این بازی پس از شکست در روز اول اطلاع داریم و فشار زیادی روی ما برای کسب پیروزی در بازی در فردا وجود دارد. دیدار مقابل گلادباخ مانند یک فینال برای ما است و ما هرگز به زین الدین زیدان شک نمی کنیم. ما با باخته و پیروز می شویم و این طور نیست که اگر باختیم کنار زیدان نباشیم.

 

1531582

 

من همیشه دوست دارم به آلمان بازگردم و اینجا کشور من است. اما من واقعا از زندگی و بازی در رئال مادرید لذت می برم. در عرض شش سال همیشه پیشنهاداتی داشتم، اما من با هیچ تیمی صحبت نکردم. زیرا در رئال مادرید خوشحالم و قصد دارم در این تیم از فوتبال خداحفظی کنم. من همیشه سعی می کنم بازی خود را بهبود ببخشم و متوقف نخواهم شد، این موضوع کلید اصلی حضور در این سطح برای چندین سال است. من فصل گذشته گل های بیشتری به ثمر رساندم، اما این اولین ماموریت من است.

 

مسئله ما عدم انگیزه نیست. بعد از شکست ها با هم صحبت می کردیم و مشخص بود که موضوع این نیست. ما می دانیم که ال کلاسیکو همیشه خاص است. بسیاری از اوقات ما مقابل بارسلونا خوب بازی می کنیم و در مقابل تیم های کوچکتر امتیاز از دست می دهیم. نه در مقابل کادیز و نه در مقابل دونتسک بحث انگیزه نبود، در لیگ قهرمانان هیچ تیم کوچکی وجود ندارد. با شکست در بازی اول ما فشار زیادی را برای بازی فردا حس می کنیم.

 

بایرن مونیخ بهترین تیم در ماه های اخیر بوده و تیمهایی هستند که مدت کوتاهی به قدرت رسیدند. اما ما از سال 2016 تا 2018 بهترین بودیم. نمی توان برای 10 سال اینگونه بود و اوضاع خیلی سریع تغییر می کند."

دیدگاه‌ها