کد خبر : 1715810 | 06 آبان 1399 ساعت 12:04 | 36.8K بازدید | 1 دیدگاه

سعید در مسیر بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی

عزت‌اللهی و گلزنی به سبک ستاره‌های بزرگ(عکس)

هافبک دفاعی ایرانی تیم وایله دانمارک با یک حرکت تکنیکی و زیبا گل سوم و پیروزی بخش تیمش را در آخرین دقایق به ثمر رساند.

عزت‌اللهی و گلزنی به سبک ستاره‌های بزرگ(عکس)

به گزارش"ورزش سه" سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم وایله که این فصل در لیگ دانمارک بازی می کند شب گذشته یک گل بسیار زیبا را به ثمر رساند. یک گل حساس در آخرین دقایق بازی و روی یک حرکت انفرادی و تکنیکی به ثمر رسید.


عزت اللهی در بازی  با تیم آلبورگ در دقیقه1+90 توپی را که دروازه بان حریف به اشتباه در شروع مجدد مقابل پایش انداخته بود از جناح چپ گرفت ، دو مدافع را با دریبلی زیبا از پیش رو برداشت که یکی از آنها با یک تونل جالب از میان پاهای بازیکن حریف انجام شد.


او وارد هجده قدم شد و با یک شوت دقیق و محکم با پای راست دروازه حریف را باز کرده و در کسب سه امتیاز این بازی برای وایله نقش ایفا کرد.


هافبک 24 ساله ایرانی که این فصل به لیگ فوتبال دانمارک رفته در شش مسابقه برای وایله بازی کرده و دو گل نیز به ثمر رسانده است. او هفته گذشته برابر تیم لینگبی نیز در دقیقه 45 بازی و روی یک شوت محکم دروازه حریف را باز کرده بود.


سعید عزت اللهی که در سال های گذشته و از مقدماتی جام جهانی تبدیل به یکی از مهره های کلیدی تیم ملی ایران شد با پشت سرگذاشتن یکی دو مصدومیت مدتی را از تیم ملی دور بود و در آخرین اردو توسط اسکوچیچ نیز نامش در میان مدعوین نبود اما بازی های درخشان سعید در لیگ دانمارک و سطح آمادگی اش می تواند خبر خوبی برای تیم ملی و دراگان اسکوچیچ در بازی های حساس و سرنوشت ساز آینده در مقدماتی جام جهانی باشد.

 

1538863

 

1538860

 

1538864

 

1538861

 

1538862

دیدگاه‌ها