کد خبر : 1715888 | 06 آبان 1399 ساعت 18:26 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

مجبور شدیم تیم جدیدی تشکیل بدهیم؛

محمودنیا: مس با انگیزه و امیدوار به بازگشت است

مدیرعامل باشگاه مس کرمان می‌گوید تیم جدیدی با تفکرات مهاجری برای رسیدن به لیگ برتر مهیا شده است.

محمودنیا: مس با انگیزه و امیدوار به بازگشت است 

به گزارش "ورزش سه" محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان که یکی از اصلی ترین مدعیان صعود به لیگ برتر در فصل پیش روی رقابت های لیگ یک به شمار می رود، پس از انجام قرعه کشی در رابطه با قرعه شاگردان محمدرضا مهاجری گفت: می توانم بگویم این قرعه کشی با سبک جدیدی برگزار شد که باید از مسئولان سازمان لیگ تشکر کنیم.


او سپس با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات میان مسئولان باشگاه ها و سازمان لیگ اضافه کرد: فکر می کنم در یک فصل طولانی نیاز داریم که جلسات زیادی با هم داشته باشیم. جلساتی که مدیران و مسئولان باشگاه ها با مسئولان برگزاری در کنار هم باشند. امروز این اتفاق افتاد و ما همکاران خودمان را در باشگاه ها دیدیم و مسئولان فوتبال را دیدیم و به نظرم باید این ملاقات ها با عناوین مختلف ادامه دار باشد.


محمودنیا در رابطه با اینکه تیمش چقدر شانس صعود دارد، عنوان کرد: مس کرمان مانند فصل قبل برای صعود به میدان می آید. ما فصل قبل را فقط به خاطر یک گل از دست دادیم. امسال با انگیزه و امید بیشتر با برنامه یک تیم خوب ساختیم. متاسفانه ولی مجبور شدیم بازیکنانمان را عوض کنیم، چون بسیاری از بازیکنان ما به لیگ برتر رفتند. یک تیم جدید با تفکرات آقای مهاجری ساختیم.


او ادامه داد: الان 4 ، 5 هفته است که در حال آماده سازی هستیم و تمرینات و بازی های دوستانه خوبی انجام داده ایم. الان هم در دومین اردوی امسال هستیم و امیدوار که امسال مس کرمان سهمیه لیگ برتر را کسب کند.

دیدگاه‌ها