کد خبر : 1716006 | 07 آبان 1399 ساعت 12:26 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

تقابل جذاب در تورین: پیانیچ-آرتور به جای مسی-رونالدو

تقابل میرالم پیانیچ و آرتور ملو در دیدار امشب بارسلونا و یوونتوس یکی از جذاب‌ترین تقابلهای این بازی خواهد بود.

تقابل جذاب در تورین: پیانیچ-آرتور به جای مسی-رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا و یوونتوس امشب در لیگ قهرمانان به مصاف هم میروند، انتظار می رفت تقابل دو ابرستاره فوتبال دنیا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، جذابیت اصلی این بازی باشد. اما در نهایت قطعی شد که رونالدو نمی تواند امشب در تورین به میدان برود.

 

با این حساب به نظر می‌رسد جذاب‌ترین تقابل بازی امشب، تقابل میرالم پیانیچ و آرتور ملو باشد. دو ستاره‌ای که تابستان امسال بین دو تیم جابجا شدند و حالا برای اولین بار قرار است مقابل تیم‌های سابق شان قرار بگیرند.

 

1539180

 

انتقال دو طرفه پیانیچ و آرتور در ماه ژوئن انجام شد و هدف دو باشگاه این بود که با معامله این دو ستاره به بودجه نقل و انتقالاتی‌شان سر و سامان بدهند. ولی نه ستاره بوسنیایی بارسا و نه ستاره برزیلی یوونتوس در این مدت نتوانستهاند در تیم‌های جدیدشان انتظارها را از خود برآورده کنند.

 

پیانیچ تا کنون در سه بازی برای بارسا به میدان رفته ولی تنها در جریان پیروزی مقابل فرنس‌واروش در لیگ قهرمانان فیکس بوده است. آرتور هم برای یووه چهار بار به میدان رفته و دو بار فیکس بوده است. حضور این دو در مسابقه امشب بدون شک چه برای آنها و چه برای هواداران دو تیم عجیب خواهد بود. دو ستاره‌ای که بعد از سال‌ها حالا باید بر خلاف جهت و رو به دروازه تیم سابق شان بازی کنند.

 

1530386

 

به نظر می‌رسد آرتور در تیم جدیدش موفق تر از پیانیچ عمل کرده است. او با تلاش زیاد توانسته با سبک فوتبال ایتالیا هماهنگ شود و در شهر تورین جا بیفتد. شاید به همین دلیل است که در دو بازی اخیر یووه در سری آ بازیکن فیکس بوده و حالا امید زیادی به حضور در مقابل تیم سابقش بارسا دارد.

 

1537148

 

اما اوضاع پیانیچ به این خوبی نبوده است. او بعد از مثبت شدن تست کرونایش نتوانست در تمرینات پیش فصل بارسا شرکت کند و شاید به همین دلیل در لالیگا کمتر به میدان فرستاده شد. رونالد کومان اگر بخواهد در میانه میدان یکی از دو مهره خود فرانکی دی یونگ یا بوسکتس را تعویض کند به پیانیچ رو خواهد کرد اما ستار بوسنیایی برای هماهنگ شدن با سیستم مربی هلندی به زمان بیشتری نیاز دارد. پیانیچ امشب به خانه چندین سالهاش برمی گردد، استادیومی که در آن بارها قهرمان کالچیو شده است.

 

 

دیدگاه‌ها