کد خبر : 1716009 | 07 آبان 1399 ساعت 12:50 | 41.7K بازدید | 5 دیدگاه

120 هزار دلار به حساب مربی آلمانی نشست

خبر خوب؛ تسویه حساب استقلال با شفر تا فردا

مسئولان استقلال حجم زیادی از طلب وینفرد شفر را پرداخت کردند و احتمالا تا فردا با او تسویه حساب خواهند کرد.

خبر خوب؛ تسویه حساب استقلال با شفر تا فردا

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتیاش باید طلب 600 هزار دلاری وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق خود را پرداخت کند.  از این رو از حدود 2 هفته قبل مسئولان باشگاه به طور جدی در این زمینه مشغول کار هستند.


در این شرایط و با توجه به تحریم های موجود، استقلالیها کار سختی برای واریز پول به حساب شفر داشتند و مجبور شدند از طریق دو بانک در ترکیه و کرواسی پول را به حساب آلمانی شفر واریز کنند. مدیران استقلال تاکنون حدود 500 هزار دلار از این مبلغ را واریز کردند و قرار است امروز یا نهایتا فردا 100 هزار دلار طلب شفر به حسابش برود تا به طور کامل با این مربی تسویه حساب شود.


موضوع مهم درباره این مساله تاخیر نشستن پول به حساب شفر است. با توجه به تحریم های موجود استقلالیها نمی توانند کل مبلغ 600 هزار دلار را به صورت یکجا به شفر بدهند و بانک های واسطه این پول را به صورت خرد و در مبالغ 15 تا 20 هزار دلار در مقاطع زمانی مختلف به حساب واریز میکنند. تاکنون حدود 120 هزار دلار از پولی که استقلال به حساب شفر واریز کرده به دست او رسیده و طی روزهای آینده به نظر می رسد این مربی آلمانی کل پولش را به صورت کامل دریافت کند و با رضایتی که خواهد  داد، فیفا اقدام به باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال کند.


استقلال برای آنکه قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند، نیاز دارد هرچه سریع تر رضایت وینفرد شفر را بگیرد که این مساله طی چند روز آینده صورت خواهد پذیرفت.

دیدگاه‌ها