کد خبر : 1716057 | 07 آبان 1399 ساعت 15:55 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت فابینیو و کنایه جالب کلوپ به مربی برزیل

یورگن کلوپ از مصدومیت فابینیو استفاده کرد و به تیته سرمربی سلسائو طعنه زد.

مصدومیت فابینیو و کنایه جالب کلوپ به مربی برزیل

به گزارش "ورزش سه"،  فابینیو هافبک برزیلی لیورپول، در دیدار امشب تیمش مقابل میتیلند در لیگ قهرمانان اروپا دچار آسیب دیدگی شد.

فابینیو که معمولا به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب قرمزها به میدان می رود، بعد از آسیب دیدگی ویرژیل فن دایک و جوئل ماتیپ، توسط یورگن کلوپ در قلب خط دفاعی به کار گرفته شد اما او هم در دیدار امشب دچار آسیب دیدگی شد تا شرایط برای قرمزهای مرسی ساید دشوار شود.

 

 

1539088

 

 

در دقیقه 30 دیدار دیشب بود که فابینیو از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و لحظاتی بعد لنگ لنگان به بیرون رفت و جای خود را به ریس ویلیامز داد. فابینیو که در سال 2018 از موناکو به لیورپول پیوست، در دو فصل گذشته در مجموع 80 بازی برای تیم کلوپ انجام داده است.

 

 

1539211

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که آشکارا از این مصدومیت ناراحت بود، در نشست خبری پس از بازی گفت که این آخرین چیزی بود که انتظارش را داشت.

کلوپ همچنین به تیته سرمربی برزیل هم کنایه ای زد و در پاسخ به سوال یک خبرنگار برزیلی در مورد تاثیر این مصدومیت روی سلسائو گفت:« فکر نمی کنم تیته چندان از این بابت نگرانی داشته باشد چون فابینیو جایگاه خاصی در ایده های او ندارد. احتمالا اگر او مصدوم هم نمی شد، در سه بازی بعدی برزیل روی نیمکت می نشست.

برای ما اما واضح است که مصدومیت فابینیو ضربه سختی است ولی الان خبر دقیقی از مدت زمان دوری او ندارم. شرایط او مثبت نیست ولی خیلی هم نمی خواهم منفی فکر کنم. باید منتظر تست های پزشکی بمانیم.»

 

 

دیدگاه‌ها