کد خبر : 1716128 | 07 آبان 1399 ساعت 23:26 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی PSG با طعم تلخ مصدومیت نیمار (عکس)

پاری سن ژرمن در دیداری که نیمار بعد از آسیب دیدگی زمین مسابقه را ترک کرد با دو گل استانبول باشاک شهیر را شکست.

پیروزی PSG با طعم تلخ مصدومیت نیمار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینالیست فصل قبل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل جدید این مسابقات را با شکست خانگی در دیدار هفته گذشته مقابل منچستریونایتد آغاز کرد. پاری سن ژرمن اما امروز در دیدار دوم خود مهمان استانبول باشاک شهیر ترکیه بود که این مسابقه در پایان با دو گل به سود تیم فرانسوی خاتمه یافت.

 

مسابقه در نیمه اول کاملاً متعادل دنبال شد و دو تیم حملات جسته و گریخته ای روی دروازه دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها نتیجه نداد تا بازی تا پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

مهم ترین اتفاق نیمه اول بازی بین دو تیم استانبول باشاک شهیر و پاری سن ژرمن به مصدومیت فوق ستاره برزیلی PSG مربوط می‌شد؛ جایی که نیمار دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به پابلو سارابیا داد.

 

پاری سن ژرمن اما در نیمه دوم کار را بهتر آغاز کرد و نهایتا توانست در دقیقه 64 به گل اول دست پیدا کند. ارسال کرنر کیلیان امباپه با ضربه سر خوب مویزه کین همراه شد تا بازی 1-0 شود.

 

تیم ترکیه ای می توانست بلافاصله بعد از گل خورده کار را جبران کند اما یک عکس العمل فوق العاده خوب از سوی کیلور ناواس مانع از این موضوع شد.

 

در ادامه این پاریسن ژرمن بود که باز هم توسط مویزه کین توانست به گل دست پیدا کند. ستاره ایتالیایی باز هم روی پاس کیلیان امباپه و با یک چرخش فوق‌العاده گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

در ادامه نیز پاری سن ژرمن کار را کنترل کرد تا بازی نهایتاً با همان دو گل به سود این تیم خاتمه پیدا کند و اولین سه امتیاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به حساب شاگردان توماس توخل واریز شود.

 

 

1539340

 

1539341

 

1539334

 

1539339

 

1539336

 

1539337

دیدگاه‌ها